Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem ze wskaźnikami temperatury i paliwa ale może po kolei.

Autko to bmw e30 324 td, obecnie siedzi w nim silnik m50b25- z e34. Tylko ktoś kto robił przekładkę (takie auto kupiłem ) szedł z pewnymi kwestiami na skróty. A ja teraz próbuje to poprostować. Ostatnie problemy które mnie drażnią to:

 

1. Źle wskazujący czujnik temperatury. Temperatura nigdy nie pokazuje 90 stopni. Układ odpowietrzany kilkukrotnie, poprawnie, według wszystkich możliwych rad i pomysłów i wskazówka nie stoi równo pionowo czy może to być różnica wynikająca z mieszania czujnik od innego auta, zegary od innego, wiązka od innego czy szukać do skutku ?

 

2. Zegary źle wskazują poziom paliwa, wiem że pierwszym krokiem to sprawdzenie pływaka ale zanim sie do niego dobiorę może ktoś podpowie czy pływak z diesla bedzie działał poprawnie z zegarami od benzyny, bo może to jest problem. Generalnie stan faktyczny ze zbiornika nie pokrywa się w ogóle z tym co jest pokazywane na zegarach. Potrafi pokazywać pół zbiornika po czym auto gaśnie bo zabrakło paliwa, lub odwrotnie wskazówka leży a auto jedzie i jedzie - rezerwe wożę w kanistrze w bagażniku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.