Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam takie pytanie nie wiem jak to opisać żeby nie wyszło śmiesznie ale jak zdejmiemy wężyk z filtra paliwa czyli ten co wychodzi z filtra a nie ten co wchodzi i przekręcimy zapłon to jak powinno wylatywać paliwo po przekręceniu zapłony jednostajnym ciurkiem ?? bo u mnie przez 2 sekundy leci normalnie a potem tak smarka i pieni się to jest normalne ?? bo mam problem z paleniem auta na ciepłym silniku i nie mogę sobie poradzić proszę o odpowiedź i dziękuję

Opublikowano
Bardzo bym prosił żeby ktoś to sprawdził zdjął wężyk z filtra paliwa nasadził jakiś bezbarwny na wyjście z filtra a drugi koniec do butelki włączył zapłon i najlepiej nagrał kilku sekundowy film będe bardzoooo wdzięczny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak odepniesz ten wężyk wychodzący z filtra, to zanim włączysz zapłon, zatkaj go palcem, wtedy powinno paliwo lecieć jednostajnie.
Opublikowano
O widzisz bo ja nie zatkałem i tak pluło paliwem jutro z samego rana sprawdzę bo dzisiaj już mam dość :( wielkie dzięki za poradę zdam relację co i jak . A czy jak mam czujnik na listwie CR walniety to będzie problem z paleniem na ciepłym silniku ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może być, chociaż bardziej na zmiany temperatury reagują czujniki położenia wałka, czyli np na zimnym pali, na ciepłym nie.

Ale i tak polecam sprawdzenie kompem co jest nie tak, czasem taka diagnostyka potrafi jednomyślnie określić usterkę.

Opublikowano
A więc tak czujnik położenia wału korbowego wymontowałem i zmierzyłem rezystancje na zimnym i potem go dość mocno podgrzałem i wydaje się okej cały czas działa , wymieniłem pompkę w baku , sprwdziłem pompę progową daje tak jak powinna , paliwo z filtra już wypływa bez powietrza była nieszczelność na wężu od filtra do pompy CR zrobione , wymieniłem zaworek który reguluję ciśnienie ten za filtrem , wymieniłem czujnik ciśnienia w listwie cr , zmieniłęm filtr paliwa a moja kochana bunia dalej ma mnie w dup*** , czyli na zimnym jest okej na ciepły nie chce zapalić :/ i jak się rozgrzeje wyskakuję błąd eainspritzenlagen ale ciekawostką jest to że jeśli cały czas deptam do spodu po 5000 rpm to błąd nie wyskakuję a wystarczy żę jadę 50 na trójcę i chce przyśpieszyć od razu wywala błąd już nie wiem czego ma się czepić ... Jutro zamierzam zrobić test przelewowy wtryskiwaczy i takie mam pytanie na biegu jałowym ile mililitrów powinien wypompować sprawny wtryskiwacz w ciągu jednej minuty ??
Opublikowano

U mnie jak był uwalony wtrysk na menzurkach po krótkiej chwili szczykawka była pełna 50 ml.

Pozostałe nabijały się bardzo powoli. Przy sprawnych wtryskiwaczach 50 ml napełniały się jakieś 4 min, wężyki miały długość około 15-20cm przy m57.

Opublikowano
Jeżeli na ciepłym nie zapala a wtryskiwacze są ok to podczas kręceniea rozrusznikiem nie powinno sie praktycznie nic pokazazać w menzurkach.zrób foto i kręc z 3s,bo po takim czasie juz powinien zapalic
Opublikowano
I tak trzeba zrobić nie wiem czy jutro dam radę bo w sumie niedziela ale walczę już z tym 4 dni i zaczynam mieć dość ale nie można się poddawać :) na popych odpala bez problemu na ciepłym ale i tak za chwile wskakuję błąd eainspritzenleagen :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.