Skocz do zawartości

Sylwasxxx

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 530d 2000r 184ps

Osiągnięcia Sylwasxxx

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Więc nie ma co się zastanawiać tylko po prostu trzeba wymienić na takie jak powinny być .. A jeszcze taki pytanie czy może to być powód że głośniej pracuje silnik tak bardziej jakby klekotał ?
  2. Daj znać jak sprawdzisz i jak możesz to zorientuj się jakie dokładnie powinny być podkładki pod dany numer wtryskiwacza będe bardzo wdzięczny
  3. Dokładnie jeżeli jest problem z odpaleniem na ciepło to wtryski albo czujnik położenia wału ale raczej obstawiał bym wtryski i zaczął od zrobienia testu przelewowego ...Regulator ciśnienia w pompie jak pada to cieżko odpala na zimnym i na ciepłym ....
  4. Liwoś ... więc co radzisz ? będzie to miało jakieś znaczenie ??
  5. Pod kompa nie wpinałem więc nie odpowiem , a co do pracy silnika na wolnych obrotach to jest okej mam roazblokowane zegarny i obroty na jalowym to 748 - 751 rpm wiec wydaje mi się że w miarę równo .
  6. No teraz sam sobie dziwie dlaczego założyłem wtryski z innym numerem ale po prostu autem na codzień jeżdżę do pracy i nie mogłem sobie pozwolić na dłuższy postój bo i tak miałem z nim troche problemów i zmarnowało masę mojego czasu u pieniędzy myślałem ze nie powinno być różnicy niby nawet z tego samego roku było bmw z którego brałem części też 3.0 d i też 184 km a teraz własnie zacząłem się zastanawiać i jak wymiana okaże się konieczna spowrotem na 047 to tak trzeba będzie zrobić . A mam taki pytanie do kolegi co do tych podkładek są jakieś różne grubości ?? czy chodzi ci tylko o uszczelnienie wtrysku ? ku
  7. Jak w temacie psiadam BMW 530d z 2000 r 135 kw padly mi 3 wtryski wiec wymienilem niby tez od 135kw ale mają inny numer i mam wrażenie że przez to zaczął kopcić i tu moje pytanie , oryginalnie były wtryski o nr 0445110 047 a ja je zastąpiłem 0445110 029 wymieniłem ma ktoś dostęp do jakiejś specyfikacji żeby odpowiedzieć czy można na nich bezpiecznie jeździć ??
  8. problem rozwiązany w końcu doszedłem uszkodzony był regulator ciśnienia na pompie CR autko śmiga aż miło dziękuję wszystkim za pomoc i wsparcie
  9. To znaczy powiem tak 3 troche mniej 3 troche więcej bo poprzedni właściciel wymieniał 3 wtryski czy regenerował już nie wiem dokładnie . Chodzi o to że nie mam gdzie wpiąć w kompa jakbym miał kompa to może i bym sobie poradził ale u nas same nieudaczniki które tylko umią kasować błędy ...
  10. Przeczyściłem czujnik w pompie cr i teraz jak pokręce z 5 s to odpala a wcześniej wogóle nie odpalał tylko ze jak troche pojeżdze to wskakuje błąd układu wtryskowego . Jak kręciłem tylko rozrusznikiem to w wężykach po 8 - 10 sekundach prawie nic się nie pojawiło może ze 5 milimetrów w wężyku
  11. Zrobiłem dzisiaj test przlewowy wtryskiwaczy i wyszedł następująco : Trzy wtryski miały 25 ml 23 ml i 27ml Kolejne trzy 38 ml 40 ml i około 43 ml Nadmienię tylko że poprzedni właściciel 3 wtryski zregenerował więc chyba widać które Czas testu to 5 minut na wolnych obrotach Więc wydaje mi się że nie jest źle
  12. I tak trzeba zrobić nie wiem czy jutro dam radę bo w sumie niedziela ale walczę już z tym 4 dni i zaczynam mieć dość ale nie można się poddawać :) na popych odpala bez problemu na ciepłym ale i tak za chwile wskakuję błąd eainspritzenleagen :/
  13. A więc tak czujnik położenia wału korbowego wymontowałem i zmierzyłem rezystancje na zimnym i potem go dość mocno podgrzałem i wydaje się okej cały czas działa , wymieniłem pompkę w baku , sprwdziłem pompę progową daje tak jak powinna , paliwo z filtra już wypływa bez powietrza była nieszczelność na wężu od filtra do pompy CR zrobione , wymieniłem zaworek który reguluję ciśnienie ten za filtrem , wymieniłem czujnik ciśnienia w listwie cr , zmieniłęm filtr paliwa a moja kochana bunia dalej ma mnie w dup*** , czyli na zimnym jest okej na ciepły nie chce zapalić :/ i jak się rozgrzeje wyskakuję błąd eainspritzenlagen ale ciekawostką jest to że jeśli cały czas deptam do spodu po 5000 rpm to błąd nie wyskakuję a wystarczy żę jadę 50 na trójcę i chce przyśpieszyć od razu wywala błąd już nie wiem czego ma się czepić ... Jutro zamierzam zrobić test przelewowy wtryskiwaczy i takie mam pytanie na biegu jałowym ile mililitrów powinien wypompować sprawny wtryskiwacz w ciągu jednej minuty ??
  14. A więc tak czujnik położenia wału korbowego wymontowałem i zmierzyłem rezystancje na zimnym i potem go dość mocno podgrzałem i wydaje się okej cały czas działa , wymieniłem pompkę w baku , sprwdziłem pompę progową daje tak jak powinna , paliwo z filtra już wypływa bez powietrza była nieszczelność na wężu od filtra do pompy CR zrobione , wymieniłem zaworek który reguluję ciśnienie ten za filtrem , wymieniłem czujnik ciśnienia w listwie cr , zmieniłęm filtr paliwa a moja kochana bunia dalej ma mnie w dup*** , czyli na zimnym jest okej na ciepły nie chce zapalić :/ i jak się rozgrzeje wyskakuję błąd eainspritzenlagen ale ciekawostką jest to że jeśli cały czas deptam do spodu po 5000 rpm to błąd nie wyskakuję a wystarczy żę jadę 50 na trójcę i chce przyśpieszyć od razu wywala błąd już nie wiem czego ma się czepić ... Jutro zamierzam zrobić test przelewowy wtryskiwaczy i takie mam pytanie na biegu jałowym ile mililitrów powinien wypompować sprawny wtryskiwacz w ciągu jednej minuty ??
  15. A czy uszkodzony czujnik na listwie CR bo tak pokazał mi komp po podpięciu możę mieć znaczenie co do odpalania na ciepłym silniku ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.