A więc tak czujnik położenia wału korbowego wymontowałem i zmierzyłem rezystancje na zimnym i potem go dość mocno podgrzałem i wydaje się okej cały czas działa , wymieniłem pompkę w baku , sprwdziłem pompę progową daje tak jak powinna , paliwo z filtra już wypływa bez powietrza była nieszczelność na wężu od filtra do pompy CR zrobione , wymieniłem zaworek który reguluję ciśnienie ten za filtrem , wymieniłem czujnik ciśnienia w listwie cr , zmieniłęm filtr paliwa a moja kochana bunia dalej ma mnie w dup*** , czyli na zimnym jest okej na ciepły nie chce zapalić :/ i jak się rozgrzeje wyskakuję błąd eainspritzenlagen ale ciekawostką jest to że jeśli cały czas deptam do spodu po 5000 rpm to błąd nie wyskakuję a wystarczy żę jadę 50 na trójcę i chce przyśpieszyć od razu wywala błąd już nie wiem czego ma się czepić ... Jutro zamierzam zrobić test przelewowy wtryskiwaczy i takie mam pytanie na biegu jałowym ile mililitrów powinien wypompować sprawny wtryskiwacz w ciągu jednej minuty ??