Skocz do zawartości

Ankus --->> E60 530D


Ankus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, chciałem się w końcu pochwalić moją Bumą. Auto jest ze mną od września 2011 r i od tego czasu trochę się pozmieniało.

 

Wyposażenie:

 

VIN LONG: WBANC71070B826219

TYPE CODE: NC71

TYPE: 530D (EUR)

DEV. SERIES: E60

LINE: 5

BODY TYPE: LIM

STEERING: LL

DOOR COUNT: 4

ENGINE: M57/TU

CUBICAL CAPACITY: 3.00

POWER: 160

TRANSMISION: HECK

GEARBOX: MECH

COLOUR: ORIENTBLAU METALLIC (317)

UPHOLSTERY: LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA)

PROD.DATE: 2004-08-11

 

 

 

ORDER OPTIONS:

No. Description

2CF LT/ALY WHL/STAR SPOKE 138 W RUNFLAT TYRE

217 ACTIVE STEERING

229 DYNAMIC DRIVE

302 ALARM SYSTEM

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

456 COMFORT SEATS, ELECTRIC.ADJUSTABLE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

536 AUXILIARY HEATING

541 ACTIVE CRUISE CONTROL

601 TV FUNCTION

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

620 VOIS INPUT SYSTEM

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS

698 AREA-CODE 2

8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION

8SB COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELEMATIC

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE ON DELIVERY

915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION

936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY

964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY

 

SERIES OPTIONS

No. Description

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

16.09.2011. BMW po Detailing'u w Clean Car

 

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04841.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04832.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04828.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04814.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04811.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04810.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04809.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04794.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04775.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04772.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04770.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20E60%20and%20E39%20Touring/DSC04760.jpg

 

 

04.07.2012 Zamontowany M-pakiet i zrobiony mały serwis (klocki, tarcze, przepływomierz, termostat x 2,)

 

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08607_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08603_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08589_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08587_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08586_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08581_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08580_fhdr.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/My%20BMW%20summer%202012/DSC08576_fhdr.jpg)

 

26.04.2013

 

Wiosenny serwis:

• wymiana oleju

• odma

• filtr paliwa

• filtr oleju

• filtr powietrza

• filtr kabinowy

• płyn hamulcowy

• nowe przewody hamulcowe

• kolektor wydechowy, żeliwny z E39 (Kolektor ssący wymieniony na LCI zaraz po kupnie auta)

• kontrola wtrysków i DPF’a

 

20.07.2013 Czarna nerka, teraz już tylko shadow został do kompletu :)

 

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20weselnie/DSC01982s_fhdr_zps14f01b77.jpg

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20weselnie/DSC02007s_fhdr_zpscae6e01b.jpg

 

14.12.2013 Pakiet zimowy: Dunlop Winter Sport + styling 138

 

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20winter%20setup/DSC02661_fhdr_zpsf89a8456.jpg

 

http://i636.photobucket.com/albums/uu83/Ankus/BMW%20winter%20setup/DSC02636_fhdr_zps85c4d50b.jpg

Edytowane przez Ankus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Czyszczenie tapicerki to przynajmniej cały dzień z życia no ale czego się nie robi dla zdrowego wyglądu skóry. Nie wyobrażam sobie gromadki dzieci i jasnej tapicerki :duh: Przy takim połączeniu tylko czarna skóra!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Fajna ta twoja Bejca. Widzę że masz rzadko spotykany aktywny tempomat. Napisz jak możesz jak taki gadżet się sprawuje.

 

Sory że dopiero teraz ale jak widać po postach raczej jestem z tych szukających odpowiedzi :oops:

 

Długo się bawiłem z ACC - po poprzednim właścicielu dostałem stały błąd radaru. Radar jest na tyle czuły że każde, nawet delikatne uszkodzenie mechaniczne wymaga kalibracji. Oczywiście u nas w grę wchodzi tylko ASO. Koszt 600-1600 zł, więc długo się zastanawiałem co z tym fantem zrobić, bo jak za godzinę pracy komputera trochę sporo. Skalibrowałem go ostatecznie sam INPĄ i działa, hamuje, utrzymuje prędkość - 15 minut roboty a satysfakcja mega.

 

Opcja fajna ale raczej jako gadżet. Do samego tempomatu nie mam zastrzeżeń ale w preLCI tempomat tylko wytraca prędkość do przeszkody. Nie zatrzyma się do 0 jak to jest w nowszych modelach. Dodatkowo jak ktoś zajedzie Ci nagle pas ruchu to tempomat swoje wyhamuje ale ostrzega, że jest potrzeba ingerencja kierowcy, więc trzeba być skupionym jeszcze bardziej podczas jazdy bo sam ACC usypia reakcje kierowcy.

 

Co do samego samochodu to:

MARZEC:

* kodowanie nowych funkcji: MP3, DRL itd - wszystko u https://www.facebook.com/kodowaniebmw

* podstawowy serwis: oleje, filtry, płyny + dodatkowo czujnik poziomu oleju bo się wysypał.

 

MAJ:

* update samochodu z udziałem kolegi dziqsek

 

CZERWIEC:

* pojawił się problem z CCC - całość wysłana do firmy SKANBIS - naprawa wyniosła 600 zł i niestety po niespełna miesiącu problem powrócił. Całość odesłana ponownie do nich i zobaczymy jak się zachowają i co naprawią.

 

Aktualnie do zrobienia jest:

- czyszczenie EGR bo wywala błąd air mass

- moduł PDC lub wiązka świruje i ma swoje lepsze, gorsze dni

 

Jakieś nowe foto wrzucę jak wleci shadow i ładnie ją umyję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zarejestrowani
Na żywo wygląda jeszcze lepiej, prawdziwa lalka :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.