Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie proszę o pomoc. Moja Becia zbuntowała się na mnie, znaczy niechce zapalić. Ale po kolei ostatni raz jeździłem w niedzielę to jest 26 marca i sprawowała się normalnie,przyjechałem zgasiłem o ok.A dzisiaj to jest 28 marca zeszłem do autka i odpalam chyciła co prawda ale tak jakby na 3 gary trzęsło okropnie to zgasiłem i jeszcze raz i to samo.( A zapomniałem powiedzieć ja mam BMW 730i z 1990r. silnik rzedowa szustka na benzynie gazu niemam.)No więc wpadłem na pomysł aby ją zrestartować czyli kompa od silnika,w tym celu odpiołem akumlator zwarłem klemy +z- i odczekałem z dobre pół godzinki po czym podłączyłem z powrotem.I klapa startóję a ona nawet nie dychnie znaczy łapie ale tak na 1 gar :jawdrop: . PANOWIE CO ROBIĆ. Proszę o odpowiedź. Mirek M
Opublikowano
Czuje ze to pompa paliwa tak na moje oko - ja bym pierw szukał czy paliw odochodzi - odepnij węzyk od listwy wtryskowej i pokręć - zobaczysz czy paliwo dochodzi - miałem taki sam efekt i to była pompa paliwa.
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
A ja stawiam na łączniki cewek ze świecami - gumowe z "drutem w środku" - jak guma jest trochę sparciała, a teraz wilgotno jest, to nie ma siły, żeby odpaliła. Ja miałem to samo, trzy musiałem wymienić, coś po około 20zł za sztukę i sprawdź świece - oczyść z nagaru jeśli nie są zbyt wiekowe, a jak są stare, to wymienić też trzeba.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Panowie dzięki za rady, przejrzałem wasze podpowiedzi. W związku z nimi stwierdziłem przy mojej beci brak zasilania pąpy paliwowej, idac dalej instalacją doszłem do stycznika który znajduje się pod pokrywą tam gdzie i komputer sterowania silnika, zasilanie główne owego stycznika jest stycznik działa dopiero jak podłączy się masę (na krótko)przewód masowy ma kolor brązowy z zielonym paskiem i wchodzi do komputera sterowania silnikiem.Czy mogę podłączyć ten przewód na krutko czy nie grozi to np.zniszczeniem komputera czy lepiej udać się do specjalisty aby zdiagnozował komputer. proszę o odpowiedź Mirek M.
Opublikowano

Witam w mojej bawarce miałem coś podobnego, komputer nie włączał pompy paliwa i nie dawał zasilania na zapłon, w międzyczasie stanęły mi wszystkie pierścienie olejowe (nikt nie wie dlaczego) oglądało ją wielu mechaników, jeden z piaseczna rozwiązał sytuacje, mianowicie:

przewody zasilające komputer dawały napięcie ale nie prąd pod jego obciążeniem, tj. w chwili rozruchu (włączenia zapłonu) wyłączał sie komputer. Radze sprawdzić masy i zasilania na pinach wtyczki komputerów według schematów z forum bmw lódź, sprawdzić czujniki położenia wału, i czu nie uszkodził sie przewód od blokowania kompa. pompe sprawdza sie przy wyłączonym zapłonie podając plus na bezpiecznik pompy w skrzynce z bezpiecznikami, resztę robi komputer, nie ryzykowałbym uruchamiania tego przekażnika przy podpiętym kompie.

pozdrawiam i życzę szczęścia

Opublikowano

Witam w mojej bawarce miałem coś podobnego, komputer nie włączał pompy paliwa i nie dawał zasilania na zapłon, w międzyczasie stanęły mi wszystkie pierścienie olejowe (nikt nie wie dlaczego) oglądało ją wielu mechaników, jeden z piaseczna rozwiązał sytuacje, mianowicie:

przewody zasilające komputer dawały napięcie ale nie prąd pod jego obciążeniem, tj. w chwili rozruchu (włączenia zapłonu) wyłączał sie komputer. Radze sprawdzić masy i zasilania na pinach wtyczki komputerów według schematów z forum bmw lódź, sprawdzić czujniki położenia wału, i czu nie uszkodził sie przewód od blokowania kompa. pompe sprawdza sie przy wyłączonym zapłonie podając plus na bezpiecznik pompy w skrzynce z bezpiecznikami, resztę robi komputer, nie ryzykowałbym uruchamiania tego przekażnika przy podpiętym kompie.

pozdrawiam i życzę szczęścia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.