Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

od kilku miesiecy mam problem z instalacja gazowa. Glownym problemem sa konkretne strzaly w kolektorze raz na jakis 2-3 miesiace (ktore spowodowaly rozwalenie filtra powietrza, rozerwanie zaslepki przy kolektorze i wyrywanie gumowych przewodow spod kolektora). Samochod byl juz dostrajany wiele razy u gazownikow. Kilka miesiecy temu zaczely sie problemy z jazda na Pb. Auto zaczelo 'zajaczkowac' na drugim biegu (jedyna metoda jest jazda na polsprzegle), obroty chodza jak chca (od zera nawet po 3tysiace). Teraz jest jeszcze gorzej. Na zimnym silniku na benzynie w ogole nie idzie, auto jest zamulone i nie czuje ze przyspiesza (glownie po nocy). Potrafi zgasnac zaraz po uruchomieniu. Natomiast na gazie jest o wiele lepiej. Jedzie bez problemu z tym, ze obroty zachowuja sie tez dziwnie, sa wyzsze niz powinny byc (1,5-2tys./obr.) ale auto nie gasnie. Po rozgrzaniu silnika wracaja do normy. Obroty spadaja w sposob jakby schodkowy, dosyc wolno. Przymierzam sie tez do wymiany przeplywomierza, poniewaz po jednym z ostatnich wystrzalow cos sie w nim urwalo ze srodka. Dodam, ze problemy nie pojawily sie po tym strzale. Swiece i filtr powietrza zmienione, przewody wysokiego napiecia sprawdzone. Wielozawor BRC, instalacja e-gas II generacji. Dodam jeszcze ze wymontowany zostal czujnik temperatury od gazu ale to praktycznie na poczatku, zaraz po montazu LPG.

 

Prosze o pomoc i rady

Edytowane przez Krzycho

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano

Dzisiaj falowanie obrotow na Pb nasililo sie i jednoczesnie pojawila sie zapalona kontrolka rezerwy. Czy to falowanie obrotow moze byc spowodowane defektem pompy paliwowej? Dodam ze dluzgo nie jezdze na rezerwie.

Powtorze ze na gazie pracuje bardziej rowno. Zauwazylem jeszcze ze na Pb auto pracuje podobnie jak po wystrzale wiec moze to nieszczelnosc przeplywomierza?

 

Ponawiam prosbe o jakies porady (przeczytalem juz wiele powiazanych z moim probleme postow, ale zaden nie skladal sie z tylu problemow na raz :/ )

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
To, że masz walniętą przepływkę to na 99%. Myślę, że należałoby też sprawdzić sondę lambda bo wg mnie to od niej wszystko się zaczęło - skoro masz II generację instalki LPG. Z tym falowaniem to żeczywiście pompa paliwa ma dużo wspólnego ale w Twoim przypadku sprawdziłbym ją na końcu. Przedewszystkim sonda i przepływka. Dziwi mnie też, że przy takich zaburzeniach pracy na gazie Twoi gazownicy próbują cokolwiek jeszcze ustawiać. Zwróc też uwagę na świece. Polecam NGK. I tak na koniec sprawdz jeszcze płyn w chłodnicy. Może zamarza Ci parownik?
www.swiatdrewna.eu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.