Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kupiłem BMW e36 compact 1,6i swap na 1.8is (gaz sekwencja). Mam problemy z silnikiem takie jak: Falowanie obrotów, przerywa i szarpie jak jadę ze stałą prędkością obrotową (przy wciśnięciu pedału gazu się zdławi na chwile a potem przyspiesza tak jak powinien), słychac stuki łańcuszka rozrządu przy 1.5-2.5 tyś obrotów. Czego to wina? Najprawdopodobniej do wymiany jest napinacz rozrządu który jest wkręcany z boku silnika. Podłożyłem tam dwie podkładki aby łańcuch był bardziej napięty i widac poprawe. To wszystko z powodu napinacza? Czy coś jeszcze może miec winę? Wyczytałem że brak katalizatora też może byc powodem, to prawda?

Opublikowano
jeżeli chodzi o szarpanie to sprawdz przewody idące do świec. Jeżeli nie wiesz jak to zrobić mierząc rezystancje to spryskaj dokładnie przewody woda z atomizera i szukaj iskierek, przebić jeżeli takowe się pojawia przewody do wymiany jeżeli nie trzeba szukać dalej, ale narazie zrób jak Ci powiedziałem i napisz jak rezultaty
Opublikowano
a powiedz, czy takie objawy wystepuja na zimnym, cieplym czy obojetnie jakim silniku? glownie chodzi mi o to szarpanie, bo pierwsze co mi przyszlo do glowy to krokowiec
Opublikowano
Te objawy są na obojetnie jakim silniku. Może to czujnik położenia wału wariuje jak łańcuszek nie jest dobrze napięty? A katalizator ma cos do tego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.