Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!Problem ten od pewnego czasu się nasilał.Na początku miałem chwilowe problemy z uruchomieniem samochodu,potraił zgasnąć na światłach,pózniej cały dzień jeżdziłem i było OK.Teraz nie mogę go uruchomić.Pompa paliwa na pewno jest dobra.Podczas kręcenia rozrusznikiem nie podaje paliwa.Nie wiem gdzie jest przekażnik od pompy i bezpiecznik.Mam BMW 540 E34.Czy mogę podać napięcie na pompę bezpośrednio np.z akumulatora i próbować uruchomiś samochód?Czy może mieć to związek z autoalarmem.Mam ten samochód dopiero od grudnia i nie wiem czy były robione jakieś przeróbki instalacji.
Opublikowano

zacznij od autoalarmu bo to może on odcina pompę

tak pozatym jak mi w E30 325i padła pompa a chciałem się upewnić to podłączyłem ją na krutko z akumolatora i chodziła ale za słabo, nie wydajna

 

w moim bmw bezpiecznik od pompy jest tam gdzie są wszystkie

sparawdź czy nie jest luźny.

 

pozdrawiam :hand:

WANTED
Opublikowano

Dzięki za wiadomość.Zdaje mi się że nie jest to wina alarmu.Przeglądając forum trafiłem na przypadki które pasowałyby do mojego.Przyczyną unieruchomienia samochodu może czujnik obrotów wału napędowego,ale nie wiem gdzie on się znajduje w moim E34 540 93r.

Dodam jeszcze że zasiliłem pompę paliwa prosto z akumulatora i podawała paliwo,silnik jednak dalej nie chciał się uruchomić.

Opublikowano

Problem został rozwiązany.Za wszystko był odpowiedzialny czujnik położenia wału korbowego.Po wymianie wszystko jest OK.Rezystancja czujnika w tym modelu E34 540 wynosi (nie pamiętam dokładnej wartości) ok.500kohm,a nie jak w innych silnikach 500ohm.Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie,ale chyba tak.

Przy okazji polecam reklamowany przez Was warsztat w Piasecznie.Zawiozłem tam wymontowany czujnik.Facet stwierdził jego uszkodzenie,udzielił kilku wskazówek,dał parę namiarów gdzie kupić taki czujnik i nie wzioł za to żadnych pieniędzy.Czujnik kupiłem oryginalny w sklepie na Narbutta(317zł).Zamienników do tego silnika nie mogłem znależć.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam,ja mam podobny problem -BMW 520 i 1988,pompa paliwa na krótko działa,natomiast do bezpiecznika od pompy paliwa nr.23 nie dochodzi prąd ,i który to jest przekażnik od pompy paliwa chcę go sprawdzić,bo są różne opinie że to jest biały w komorze obok komputera, inni twierdzą że jest w komorze bezpieczników.Proszę o podpowiedż czy prąd najpierw dochodzi do bezpiecznika czy do przekażnika.Zgóry dziękuje za podpowiedz. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.