Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, na początku witam wszystkich forumowiczów bo jestem tu nowy :)

Mój problem polega na dziwnym dźwięku dobiegającym gdzieś z okolic kolektora ssącego. Po odpięciu krokowca ten dźwięk się zmienia a poza tym auto lepiej się wkręca i szybciej schodzi z obrotów. Co to może być? Jakaś nieszczelność na kolektorze? walnięty silniczek krokowy? ( dodam że silniczek już czyściłem i nie dało to efektu) Oprócz tego auto spala duże ilości paliwa jak i gazu, po mieście przy normalnej jeździe wychodzi 26 l bp. Na komputerze wywala błąd 2 sond przed katem i termostat. Sondy wymieniłem na sprawne, błędy skasowane pojeździłem i dalej błąd sond. Chcę odłączyć sondy od sterownika gazu, bo być może gaz zakłóca ich pracę.

 

Tutaj wstawiam link z filmikiem jak to chodzi:

http://w554.wrzuta.pl/film/2fePTwBqg0r/img_0161

 

 

 

Proszę o jakieś sugestie, rady, naprowadzenie na trop

 

Za pomoc dziękuję!

Opublikowano
Ale aż takie przedmuchy? Silnik by strasznie nierówno chodził, z ciekawości podmieniłem silniczek krokowy ale niestety był trochę inny niż oryginalny. Co zauważyłem to tak po podłączeniu krokowca i odłączeniu od niego przewodów od komputera ten dźwięk znika. Nie wiem o co chodzi :(
Opublikowano
Kolego ja bym na Twoim miejscu zabrał się za membranę odmy z tyłu kolektora ssącego. Dźwięk ten wydobywa się wyraźnie z tylnej okolicy kolektora ssącego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.