Skocz do zawartości

PROSZĘ O POMOC !!! WYCIEK PŁYNU CHŁODNICZEGO ZE ZŁĄCZKI !!!


GREGOR 13

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!!!

PROSZĘ O POMOC, PONIEWAŻ MAM CIĄG DALSZY WYCIEKU PŁYNU CHŁODNICZEGO!!! AUTO BYŁO NA WARSZTACIE, I MECHANIK STWIERDZIŁ , ŻE NIE WIDZI WYCIEKU.ŻE TO SĄ DROBNE KROPLE, I NIE MAM SIĘ CO DENERWOWAĆ. A WYCIEK JEST DALEJ. ZNALAZŁEM MIEJSCE, JEST TO ZŁĄCZKA NA PRZEWODACH CHŁODNICZYCH , PODAJE LINK http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=11_2082&hg=11&fg=35 . TO JEST PRZEWÓD, KTÓRY IDZIE Z DOŁU CHŁODNICY DO ELEMENTU NR 5 . I NA TYM ŁĄCZENIU PRZEWODU Z ELEMENTEM NR 5 , SA WYCIEKI. PROSZĘ O POMOC JAK SAMEMU MOGĘ TEN WYCIEK USZCZELNIĆ, BĄDŻ ZDEMONTOWAĆ I ZAŁOŻYĆ NOWE. CZY W OGÓLE MOGĘ TO SAM ZROBIĆ, CZY WRACAĆ DO MECHANIKA NA WARSZTAT. GDY PORUSZAŁEM TYM WĘŻEM POSZŁA KROPLA PŁYNU CHŁODZĄCEGO, CZYLI TAM JEST JAKIŚ LUZ, ROZSZCZELNIENIE. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: POMÓŻCIE, POZDRAWIAM GRZESIEK.!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sam tu nie poradzę, musi być warsztat i mechanik!!!! Ale cały element nr 5 i przewód który tam wchodzi jest suche. Tylko w tym miejscu gdzie jest ta spinka aluminiowa, gdzie łączy przewód z elementem jest mokro!!! co mam począć, zrobić? czy mogę jeszcze tak jeżdzić, czy to już szaleństwo? dolewki jest nie wiele , bo ok 50 ml płynu na 200 km!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widze to przewod laczy sie z elementem nr 5 za pomoca szybka zlaczki. Uszczelnienie jest za pomoca oringu wiec trzeba zlaczke sciagnac, wyciagnac oring, jechac do sklepu z oringami pokazac im stary oring zeby cos dobrali, zlozyc i gotowe.

Chyba ze jest tam inne polaczenie albo cos peklo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a czy jest szansa żebym to sam zrobił :?: :?: :?: Nie jest em mechanikiem, więc trochę mam obawy , żebym jeszcze czegoś gorzej nie zrobił!!! Jakie muszę czynności wykonać, jak odczepię tą szybko złączkę , to pewnie rzygnie płynem chłodniczym! Co powinienem zrobić jako laik, żeby było dobrze! Czy od razu lepiej na warsztat , tylko pewnie cenę tutaj mi zawołają dużą!!! proszę o pomoc Grzesiek!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana jest bardzo prosta, jeśli masz dostęp do części od ręki to najlepiej najpierw zdjąć szybkozłączkę którą leci i ocenić co jest do wymiany czy przewód czy część nr 5 a jeśli masz kasę dla spokojności najlepiej i to i to... Szybkozłączki po zdjęciu zabezpieczenia zejdą z rurki /czasami trza trochę siły lub delikatnie podważyć śrubokrętem/. Sam element nr 5 jest przykręcony na dwie śruby i wciśnięty do bloku na oring. Możesz wcześniej upuścić trochę płynu z chłodnicy by mniej rozlało się po silniku.

Na mechaniora szkoda kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemek, a jakieś odpowietrzanie wchodzi w grę....!!! Bo ja już w bunie tyle pieniążków powkładałem,że teraz to się już boje żeby przez jakieś głupstwo nie schrzanić czegoś innego!!! To prosiłbym Ciebie , co powinien tu dokupić, podejde do ATU , i będę wiedział czy takie rzeczy mają, i co powinienem odkręcić , żeby na spokojnie dostać się do tego elementu. Bo dojście jest trochę tragiczne!!!! A jeżeli miałbym sam to zrobić, to mam trochę stresik, bo nie jestem mechanikiem!!! Proszę żebyś doradził mi, co po kolei mam wykonać, z góry dziękuję Grzesiek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.