Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM!!!

PROSZĘ O POMOC, PONIEWAŻ MAM CIĄG DALSZY WYCIEKU PŁYNU CHŁODNICZEGO!!! AUTO BYŁO NA WARSZTACIE, I MECHANIK STWIERDZIŁ , ŻE NIE WIDZI WYCIEKU.ŻE TO SĄ DROBNE KROPLE, I NIE MAM SIĘ CO DENERWOWAĆ. A WYCIEK JEST DALEJ. ZNALAZŁEM MIEJSCE, JEST TO ZŁĄCZKA NA PRZEWODACH CHŁODNICZYCH , PODAJE LINK http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP31&mospid=47661&btnr=11_2082&hg=11&fg=35 . TO JEST PRZEWÓD, KTÓRY IDZIE Z DOŁU CHŁODNICY DO ELEMENTU NR 5 . I NA TYM ŁĄCZENIU PRZEWODU Z ELEMENTEM NR 5 , SA WYCIEKI. PROSZĘ O POMOC JAK SAMEMU MOGĘ TEN WYCIEK USZCZELNIĆ, BĄDŻ ZDEMONTOWAĆ I ZAŁOŻYĆ NOWE. CZY W OGÓLE MOGĘ TO SAM ZROBIĆ, CZY WRACAĆ DO MECHANIKA NA WARSZTAT. GDY PORUSZAŁEM TYM WĘŻEM POSZŁA KROPLA PŁYNU CHŁODZĄCEGO, CZYLI TAM JEST JAKIŚ LUZ, ROZSZCZELNIENIE. :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: POMÓŻCIE, POZDRAWIAM GRZESIEK.!!!!!

Opublikowano
Trza to obejrzeć co poszło przewód czy element nr 5... Ten element to plastik a jak to w bmw bywa z upływem lat pęka, najlepiej kupić i wymienić oba elementy /choć obstawiam nr 5/.
Opublikowano
Czyli sam tu nie poradzę, musi być warsztat i mechanik!!!! Ale cały element nr 5 i przewód który tam wchodzi jest suche. Tylko w tym miejscu gdzie jest ta spinka aluminiowa, gdzie łączy przewód z elementem jest mokro!!! co mam począć, zrobić? czy mogę jeszcze tak jeżdzić, czy to już szaleństwo? dolewki jest nie wiele , bo ok 50 ml płynu na 200 km!!!
Opublikowano

Z tego co widze to przewod laczy sie z elementem nr 5 za pomoca szybka zlaczki. Uszczelnienie jest za pomoca oringu wiec trzeba zlaczke sciagnac, wyciagnac oring, jechac do sklepu z oringami pokazac im stary oring zeby cos dobrali, zlozyc i gotowe.

Chyba ze jest tam inne polaczenie albo cos peklo.

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega wyżej radzi.

Przerabiałem to ostatnio w swojej, tylko u mnie pękł ten element nr 5.

W przewodach przy okazji powymieniałem oringi i jest sucho.

Trochę jest zabawy przy manipulacjach, kolektor dolotowy troche utrudnia..

Opublikowano
Koledzy, a czy jest szansa żebym to sam zrobił :?: :?: :?: Nie jest em mechanikiem, więc trochę mam obawy , żebym jeszcze czegoś gorzej nie zrobił!!! Jakie muszę czynności wykonać, jak odczepię tą szybko złączkę , to pewnie rzygnie płynem chłodniczym! Co powinienem zrobić jako laik, żeby było dobrze! Czy od razu lepiej na warsztat , tylko pewnie cenę tutaj mi zawołają dużą!!! proszę o pomoc Grzesiek!
Opublikowano

wymiana jest bardzo prosta, jeśli masz dostęp do części od ręki to najlepiej najpierw zdjąć szybkozłączkę którą leci i ocenić co jest do wymiany czy przewód czy część nr 5 a jeśli masz kasę dla spokojności najlepiej i to i to... Szybkozłączki po zdjęciu zabezpieczenia zejdą z rurki /czasami trza trochę siły lub delikatnie podważyć śrubokrętem/. Sam element nr 5 jest przykręcony na dwie śruby i wciśnięty do bloku na oring. Możesz wcześniej upuścić trochę płynu z chłodnicy by mniej rozlało się po silniku.

Na mechaniora szkoda kasy.

Opublikowano
Przemek, a jakieś odpowietrzanie wchodzi w grę....!!! Bo ja już w bunie tyle pieniążków powkładałem,że teraz to się już boje żeby przez jakieś głupstwo nie schrzanić czegoś innego!!! To prosiłbym Ciebie , co powinien tu dokupić, podejde do ATU , i będę wiedział czy takie rzeczy mają, i co powinienem odkręcić , żeby na spokojnie dostać się do tego elementu. Bo dojście jest trochę tragiczne!!!! A jeżeli miałbym sam to zrobić, to mam trochę stresik, bo nie jestem mechanikiem!!! Proszę żebyś doradził mi, co po kolei mam wykonać, z góry dziękuję Grzesiek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.