Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ostatnio mam taki problem z Bmw e46 320d 150km z 2002r.Auto czasami zapali a czasami nie,powiedziano mi że to może być czujnik położenia wału został on wymieniony i dalej jest to samo żaden mechanik nie wiem co może być POMOCY
Opublikowano

Kokos witaj ! Opisz ten problem i nie czekaj jak ktoś Cię będzie ciągnął za język.

1. czy na zimnym czy ciepłym ?

2.Jak Często ?

3.Jak musisz długo kręcić ? a czy wo-gule kręci ?

4.Czy są inne dolegliwości ?

5.Ile masz przebiegu ?

6.Z podzespołów co normalnie po określonym przebiegu się wymienia kiedy były wymienione.

7, Był podpinany do kompa ? a jak tak to jakim diagnostycznym programem ?

8.W Lipcu założyłeś wątek że Ci kopci i jak to rozwiązałeś ? nic nie napisałeś .

9. Czy masz stabilne obroty ?

10. czy masz pełną moc ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

11. Czujnik nowy czy używka? Jakiej firmy?

12. Popraw tytuł wątku, bo zaraz będzie po nim.."320d m47n nie odpala"

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, a i tak nie odpala, to stawiam na przelewający wtrysk. Zrób test przelewowy, sprawa bardzo prosta i tania, a jak to zrobić, to poszukaj na youtube, są tam fajne filmiki. No i po drugie poczytaj na forum, było o tym sporo. Zmień temat zgodnie z regulaminem.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

1.Na zimnym i na ciepłym

2.Kiedyś było to raz na jakieś dwa miesiące teraz co drugi dzień można powiedzieć wczoraj ją kręciłem 30 min i z trudem załapała

3.Kilka sekund trzeba pokręcić jak odpali to dużo siwego dymu jest a nie było tego kiedyś

4.Nie ma innych dolegliwości

5.226000

7.Był podpinany wczoraj jakim programem nie mam pojęcia wykryło błąd czujnika położenia wału i przepływomierz

8.Zostały powymieniane wszystkie filtry i pomogło

9.Obroty są stabilne

10.Jest moc

Pozdrawiam

Opublikowano

Krzysiek dobrze radzisz

Zrób test przelewowy, sprawa bardzo prosta i tania, a jak to zrobić, to poszukaj na youtube, są tam fajne filmiki.

ale na podstawie postu autora przypuszczam że sam nigdy niczego w aucie nie dotykał i w tym wypadku raczej by było wskazane nakierować do dobrego specjalistycznego warsztatu gdzie go najpierw podepną do (odpowiedniego do BMW) programu diagnostycznego sprawdzą błędy sprawdzą podczas pracy silnika tz -data live- i potrafią prawidłowo zinterpretować dane z komputera.

Autor nam wyraźnie napisał

żaden mechanik nie wiem co może być

Zimno się zaczyna robić a nie wspomina o świecach żarowych.

czujnik położenia wału został on wymieniony

czy na orginał ?

Zresztą... w innym dziale znajdziesz gdzie są polecane warsztaty w twojej okolicy.

A jak sie sam chcesz bawić w reperacje to do nauki bo na naukę nigdy nie za późno .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czujnik wału szwankuje raczej na rozgrzanym silniku, a z padniętą przepływką raczej byś odpalił. Zapytaj mechanika czy na kompie nie wyskakiwał błąd 4B90 railpressure monitoring at start - too low pressure czy jakoś tak.. Póki nie naprawisz, a chcesz zawsze odpalić autko, to proponuję za każdym razem psiknąć PLAKIEM do filtra powietrza, tak z 5 sekund psikania, powinieneś wtedy odpalać bez problemu, nie śmiej się z tej propozycji, to działa, a najlepszy podobno jest waniliowy :wink:

 

Po za tymi radami, skoro jest padnięta przepływka, to trzeba wymienić, bo to przez nią pewnie tak Ci dymi, a czujnik najlepiej podmienić od kogoś znajomego, żeby się upewnić, że Twój jest padnięty.

 

Przy walniętych nawet wszystkich świecach, w takich temperaturach silnik powinien odpalić bez problemu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Dziś byłem u innego mechanika na podpięcie komputera i też nic nie wykryło. Postanowiłem sprawdzić przepływ wtrysków dwa zewnętrzne podawały za dużo paliwa czy to przez to może mieć problemy z odpaleniem ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opisz kolego jak to zrobiłeś żebyśmy wiedzieli co Ci podpowiedzieć.

Jeśli zrobiłeś zgodnie z filmikami na YT, czyli jak np. tutaj:

i na dwóch wtryskach cofało się więcej niż na dwóch innych, to masz odpowiedź, paliwo zamiast w cylindry wraca z powrotem do zbiornika, czyli dwa do wymiany i po problemie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Tak dokładnie zrobiłem tak samo jak na tym filmiku w strzykawce 1i 4 było więcej paliwa a w strzykawce 2 i 3 równo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i masz przyczynę, przelewające wtryski, nie mylić z lejącymi. Proponuję wymienić na początek jeden najbardziej przelewający, zobaczyć jak będą wtedy wyglądały przelewy i czy będzie odpalała, a jeśli dalej będzie źle, to zabrać się za drugi. No chyba, że masz kasę przewidzianą na naprawy, to wymieniaj obydwa. Miałem to samo, walczyłem chyba z miesiąc, a wystarczyło właśnie wymienić wtrysk i już rok ganiam bez problemu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Kokos , brawo dla Ciebie że nie tylko sie pytasz ale i coś robisz .Jedna poważna usterka zdiagnozowana i tu dajesz opis dla potomnych.Tak trzymać .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
a jeszcze mam takie jedno pytanie posiadam drugą BMW E46 z 2.0 dieslem 136 km i tam jest taki problem przy hamowaniu telepie silnikiem jakby zaraz miał zgasnąć co to może być ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.