Skocz do zawartości

Silniki w E38 - więcej mocy - możliwości tuningu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Myślisz że niesprawny układ zapłonowy zabiera tylko tyle koni? Jesteś w wielkim błędzie. Podziel sobie liczbę koni jak jest w oryginale na liczbę cylindrów. I chociaż jeden raz pomyśl co daje taki niepracujący bądź źle pracujący jeden cylinder. Chociaż u ciebie pewnie nie jest to jeden cylinder.

 

Jak pomyślisz (jak się uda) to może zmienisz podstawowe elementy układu zapłonowego i nie będziesz zadawać durnowatych szczeniackich pytań

 

Popsutego silnika chyba nie widziałeś, i tego co potrafi ;) generalnie to byle jakie auto na połówce silnika 200 pojedzie.

 

aż tak spieprzonego nie mam żeby mi 1 cylinder nie chodził - fakt gubi jedną iskrę raz na jakiś czas (tak czuć to, i to tylko na wolnych)

 

a przy 11 cylindrach z 12 mniej więcej tyle pojedzie (tam jeszcze są opory ale one są mało znaczące dla prędkości):

http://oi40.tinypic.com/ao2b84.jpg

 

moc to moc i musi jej być DUŻO !!! :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Edytowane przez mttj
Opublikowano
Ty naprawdę bierzesz tego gościa na poważnie Daniel ? :-) przecież On po prostu trolluje...

 

gdzie troluje, gdzie tu widzisz nieprawdę w tym co piszę ? może nie jestem typowym użytkownikiem BMW, ale żeby odrazu trolować - gdzie ?

Opublikowano

Hugo najgorzej, że ten gość ma to auto i jest na prawdę taki "nie ostry" :mrgreen:

 

Gościu jak ci nie chodzi na jeden cylinder albo źle chodzi i na pozostałe też może nie chodzić ok czego nie usłyszysz i nie poczujesz to nigdy nie osiągniesz max prędkości taki jaki by ten silnik sprawny osiągnął.

Jeśli tego nie zrobisz czyli wymiana kpl układu zapłonowego to nic nie rób. Chcesz tuningować motor który jest ze strony zapłonowej niesprawny? bo widzę że jak jeden gar nie chodzi czy dwa to dla ciebie to bez różnicy bo i tak 10 zostaje. A to jest durnowate myślenie. Jeśli je zmienisz to możę to auto dociągnie do tych twoich wymarzonych 300 paru tam

Opublikowano
Hugo najgorzej, że ten gość ma to auto i jest na prawdę taki "nie ostry" :mrgreen:

Ale przynajmniej wnosi trochę humoru na forum :-) kolego mttj ile Ty masz w ogóle lat? :|

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Sam gadasz żę chcesz zwiększyć moc, ale zwykłych podstawowych elementów układu nie wymienisz bo masz takie widzi mi się. Przecież to dziecko z podstawówki wie, że jak masz niesprawny układ zapłonowy ucieknie wiele mocy.

 

Do tego piszesz o malowaniu lini oponami i tym podobne szczeniackie wpisy przez które każdy na tym forum cie wyśmiewa. Nie widzisz tego?

Opublikowano
Żeby to jeszcze było 3er to potrafię zrozumieć zabawy typu drift... ale 7ka to nie jest auto do tego ! I zaniedbywanie istotnych spraw technicznych i przeznaczanie tych pieniędzy na tuning świadczy o cholernie szczeniackiej fantazji. Niedawno chciałeś zagazować teraz będziesz moc zwiększał ? I potem się widzi na allegro ledwo jeżdżące trupy na lśniących 20``kach i ze sportowym wydechem. Najlepiej ze znaczkiem M7 :-)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

A jeździłeś kiedyś jakąś 3 ? może i 7 do latania bokami najlepsza nie jest (choć auta nawet o masie 2.2 tony robią to ok), ale 3 do jazdy się nie nadaje jakiejkolwiek chyba że po mieście.

 

ja mam 17' i to jets ok do jazdy, 18 czy 20 do tego auta się nie nadaje !

Opublikowano
3er mozna spokojnie pojechac z pl do uk i jest dobrze (wiem z własnego doświadczenia), nie moge zrozumiec co sie tak tych trojek uczepiles :P . Mało tego ile razy widziałem na takich trasach np pande, albo kiedys maluchy. Rozumując na twoje spostrzezenia to nie wiem te auta chyba nie nadaja sie nawet zeby je przestawic na parkingu z miejsca na miejsce.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
A jeździłeś kiedyś jakąś 3 ? może i 7 do latania bokami najlepsza nie jest (choć auta nawet o masie 2.2 tony robią to ok), ale 3 do jazdy się nie nadaje jakiejkolwiek chyba że po mieście.

 

ja mam 17' i to jets ok do jazdy, 18 czy 20 do tego auta się nie nadaje !

bardzo dużo jeździłem różnymi 3er. Jest to prześwietne auto dla singla :-) znakomicie trzyma się drogi, jedzie jak po sznurku, daje bardzo dużo frajdy. Nie ma co porównywać komfortu i przestrzeni do e38 bo to zupełnie inne auta. 328 można już sporo poszaleć. Teraz już bym się do 3ki nie przesiadł bo mam rodzinę :) A jeśli chodzi o drift to czy widziałeś kiedyś driftowóz z 7ki ? A z e30 i e36 pełno.

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

to się tylko wydaje że się nie nadaje...

 

duże auta są najlepsze do tego!!! małe są za zrywne, szybko reagują i wypadają z drogi, a tu chodzi o majestatyczne latanie na setki metrów.

 

Opublikowano
Pokazałeś jakieś marne popisy nie mające nic wspólnego z prawdziwym driftem. Właśnie liczy się szybkość reakcji auta na ruch kierownicą i kontrola a nie siła bezwładności dużej masy... 3ka reaguje na kierownicę błyskawicznie a 7ka zanim się majestatycznie bujnie to chwila schodzi :-) gdyby było jak mówisz to driftowcy by ładowali do auta worki z cementem zamiast redukować masę, jeździliby autobusami a nie lekkimi japońcami ... chyba przespałeś w szkole sporo lekcji fizyki kolego :-)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

ehh... dobra znajdę czas to opiszę co i jak

japoński drift jest do du*y, japońskie silniki są ok we francuskich autach (i tak nie do końca), chyba że to V8 z Lexusa

 

a GTR waży mniej więcej tyle co E38 (nie v12)

 

btw. a jak wyglądała fizyka w gimnazjum ;) dało się spać ?

Opublikowano

To jak tak ci się podoba to kup tego wymarzonego francuza i już nie pisz na tym forum.

Drift i bmw 7... chłopie ogarnij się. Właśnie to ty chyba przespałeś fizykę. O ile udało ci się skończyć jakąś szkołę bo jak wszyscy widzą chyba miałeś wielkie problemy :duh:

Opublikowano

ej. ale o tej fizyce to Hugo miał odpisać czy się dało spać ! (chyba ze Ty też po gimnazjum ?)

 

miałem 4..5 (zależy jak liczyć) francuzów (o tej samej nazwie tylko literki i cyferki inne),

na razie chce i mam BMW 7, też się literki mogą zmieniać, no ewentualnie S600 do puki się nie popsuje.

a tak to stare quattroporte 2004..2012 (to co do teraz produkowane było) - tylko cholerstwo włoskie jest,

ale licze że coś z lancii k będzie miało (dobre, auto ale już nie francuz, aczkolwiek blisko powinno być).

 

oczywiście że się nadaje BMW7 do driftów !!! (nie tych japońskich od nissana 350z) co tylko 2 koła lecą,

ja chce 4 koła !!! drifty ala subaru mogą być (też japońskie)

Opublikowano

Ja nie spałem tylko słuchałem bo mnie to ciekawiło a co edukacji to dawno przerwałem studia ale kiedyś do tego wrócę :-)

 

Co do reszty posta.... nie chce mi się już pisać boś tłuk jest ^^

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie no trzymajta mnie drift na 4 kola ala subaru, tylko ze jakie zawieszenie ma impreza, jaki naped i mase pajacu wez ty sie zastanow co ty tu wypisujesz za bzdury!! Jak to nozliwe ze tyle czasu tego trolla nie wywalili bo nikt powaznynie pisze takich bzdur!
Opublikowano

Tak czytam ten post i nie wierze .

Latanie profesjonalnie bokami wielorybkiem ? oczywiście że możliwe trzeba tylko odchudzić brykę o jakąś tonę , założyć silnik 2jz na jedym ślimaku (ew. M5 aluminiowy), wymienić zawias , zrobic hydrałliczny ręczny ,poprawić skręt i kąty , zaspawać dyfer i można latać :lol:

Opublikowano

a co ma masa auta do latania bokiem ?

bez najmniejszego problemu można latać autami pod 2 tony i jest prościej niż małymi.

i można to robić przy dużych prędkościach do 140km/h na śniegu testowałem i ok, i do 170km/h na suchym.

 

problem w BMW 7 jest taki ze to napęd na tył, czyli brak kontroli poślizgu kół przednich, za to dość duża kontrola kół tylnych = bez problemu posterujesz tyłem i tylko tyłem,

z przodem jest problem.

 

więc tylko tyłem przy v12 nie ma najmineiszego problemu lecieć w poślizgu on rysuje kreski do 90km/h, więc DSC off i można latać (przy włączonym też ma "programy"

do uślizgu, ale małych).

 

ale 4 kołami lecieć w poślizgu i kontrolować kierunek to jest problem (którego nie ma w 4x4 i FWD).

-za to rzucenie tyłem w FWD jest trudniejsze - dziobnąć po hamulcach i mocno skręcić na 2x, i potem gazem regulujesz wychylenie tyłu, a kierownicą mniej więcej kierunek jazdy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.