Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, was. W moim e38 728i M52TU28 na dwóch Vanosach 2001 rok z LPG automat, notorycznie włącza się tryb awaryjny silnika. Wcześniej włączał się tryb awaryjny i zapalał się check control, to pojechałem do mechanika, podłączył kompa, wymienił przepustnicę razem z elektryką tą przy przepustnicy, później pojechałem w trasę, to łożysko w pompie wody mi siadło i pękł pasek klinowy i wróciłem na lawecie ale już jest zrobione. Już wszystko było ok, już cieszyłem się jazdą aż tu nagle dziś niespodziewanie zaświecił się komunikat, że samochód przeszedł znów w tryb awaryjny silnika, ALE nie zaświecił się check control, no to zatrzymałem się, zgasiłem silnik, odczekałem minutę i odpaliłem i znowu było ok i już jest znowu dobrze już się nic nie pali na zegarach, żaden błąd. Już nie wiem co robić z tym samochodem, ludzie ratujcie!!! Jest to cudowny samochód, chcę nim jeździć, nie chce go sprzedawać, chcę po prostu cieszyć się z jazdy, ale nie mogę bo jest to samochód nie pewny. Wsiadając nie jestem pewny czy przejadę 20 km czy 200km i czy znowu na lawecie nie będę musiał wracać. Mam ten samochód od początku sierpnia 2013 roku i nie mogłem się nim wcale nacieszyć bo ciągle coś się z nim działo. Jest strasznie awaryjny, jak żaden inny chyba. Proszę pomóżcie mi jeśli ktoś coś na taki temat by wiedział to proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Opublikowano
Powiem utartym schematem. Wina gazu. Pojedzij miesiac na PB i zobacz czy problem jest dalej, jak nie bedzie to oczywista sprawa ze to gaz cos psuje.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Komp prawdę powie. Musisz podłączyć inpę spr błędy i parametry poszczególnych podzespołów. Sondy przepływka, vanosy, czujniki, Wszystko trzeba sprawdzić nawet jeśli nie ma żadnego błędu.

Z pompą wody to miałeś pecha. teoretycznie po 200-300tys dobrze ją wymienić. W innych samochodach wymieniasz co ok 60-90tys a Twoja pewnie była jeszcze oryginalna więc nie ma co się dziwić.

Silnik jaki masz jest i tak mało kapryśny więc ogarniesz i nie powinno być kłopotów.

Opublikowano
Kogoś kto ma inpę i wie jak powinny wyglądać podstawowe parametry. Popytaj znajomych może Ci doradzą kogoś w okolicy. Albo na forum w dziale Twojego województwa poszukaj polecanych mechaników. Najwyżej pojedziesz kilkadziesiąt KM do innego miasta.
Opublikowano
oki wielkie dzięki. Bo generalnie to jest tak że ja jestem już 4 właścicielem w polsce i każdy miał ten samochód pół roku ja też już mam prawie pół roku i zacząłem się już powoli zastanawiać czy to nie jest już nie usuwalna usterka. Wada której już się nie da usunąć i że nie jestem pierwszym który próbuje sobie z tym poradzić.
Opublikowano

Tak jak kolega wcześniej wspomniał może to wszystko powodować LPG.

Jeźdząc tylko na gazie komputer traci swoją prawidłową mapę i później mogą być tego typu problemy.

Profilaktycznie odłącz klemry od akumulatora na noc i zrób 50-100km tylko na benzynie.

Jak problem wystąpi też na benzynie będzie wiadomo że to nie wina LPG.

 

Profilaktycznie podłącz go pod komputer u osób które znają sie troche na BMW.

Zazwyczaj zawsze w każdym mieście jest taki warsztat który specjalizuje sie w BMW lub tematy tych aut są im znane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.