Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Szanowni forumowicze.

 

Obecnie jestem w USA i zastanawiam sie na zakupem x5 3.5d, które później mógłbym zabrać ze sobą do Polski, ale po przestudiowaniu parametrów silnika wygląda na to, ze 3.5d w USA ma zbliżone parametry do 3.0d w Europie.

Czy wiece może z czym jest to związane, ze Europejskie modele 3.5d maja 313KM a w USA 3.5d ma tylko 255KM, to mniej niż Europejska wersja 3.0D.

 

 

 

 

Pozdrawiam,

 

 

Janusz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Diesle montowane w amerykanskich E70 i E90 to silniki bi-turbo znane w Europie jako 35d. Silniki montowane w amerykanskich wersjach F15 i F10, mimo, ze oznaczone 35d, to znane w Europie wersje 30d. BMW zauwazylo, ze diesel zaczyna sie przyjmowac w US i w celu zwiekszenia marzy sprzedawac beda w US wylacznie wersje z jedna turbina oszukajac ludzi, ze nic sie nie zmienilo, tj. ze sa to wersje 35d. Amerykanscy kierowcy i tak w 95% nie beda swiadomi o co biega.

 

"Przekret" ten zastosowali rowniez w przypadku serii 3, gdzie amerykaska 328d = europejska 320d.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Dziekuje serdecznie Bono za rzeczowe wyjasnienie sprawy.

Przykre, że BMW naciąga klientów na rynku amerykańskim. Wyglada, ze AudiQ5/Q7, Porshe Cayenne i VW Touareg mają te same 3 litrowe diesle w Europie i w USA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.