Skocz do zawartości

[E46 320D m47 1999] Wymiana dzwigni kierunkowej


Szafir85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pojawił się u mnie luz (dodatkowo na silniku pełno opiłków metalu, koło pasowe na pewno sprawne, i jak ciągnę za pasek to widać jak ta cześć nr 2 kołysze się na boki) na części nr 2 na poniższym rysunku:

http://zapodaj.net/4e12848e47484.bmp.html

 

 

I mam pytanie czy wymieniam tylko tą cześć nr 2, czy cały komplet czyli części nr : 2, 3, 4, 5, 6

 

I czy podczas wymiany ww muszę się przygotować na jakieś niespodzianki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj wymienia się ramię i tuleję, czyli elementy 2 oraz 3. Oczywiście pociąga to za sobą konieczność wymiany o-ringu 4, a także czasami zdarza się, że nie można odkręcić nakrętki 5, tylko wykręca się cały zespół napinacza od silnika, ale jest ona do odzyskania póżniej, na stole w imadle.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.