Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piszczy tak bardziej przy samej kierownicy, czy gdzie? Może kierownica obciera o plastik przy kolumnie. U mnie tak się dzieje jak auto postoi dłużej na mrozie.
Opublikowano
Ja miałem podobną przypadłość :norty: Wyglądało na to że plastik trze o plastik.Dzwięk był wyraznie słyszany w środku pod kierownicą.Zdejmowałem kierownicce WD40 every where he he i nic!!!Luzów na łożyskach i tulejkach brak!Odgłos jakby ktoś sprężyne naciągał do granic wytrzymałości!!!Wkońcu sie poddałem pojechałem do serwisu i co???Panowie skasowali 200PLN pokazali mi rozwalony napinacz poduszki(to oni go zniszczyli)i ustalili że to było przyczyną :jawdrop: Ujechałem 2-3km i zgadnij co :jawdrop: Pisk powrucił :mad2: Dopiero po jakimś czasie jak sprawdzałem oleje to dolałem do wspomagania nie więcej jak 5mm no i od tamtej pory jak ręką odjął.W komoże silnika na drążku kolumny przed przegubem elastycznym jest sprężyna i podkładki plastikowe-je również sprawdz :cool2:
Opublikowano
Na 99% jakiś "suchy" sworzeń w układzie kierowniczym lub zawieszeniu (wahacze. końcówki drążków lub łączniki stabilizatora) Obczaj czy osłony gumowe na tych sworzniach są całe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.