Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Pierwsze mrozy, wsiadam do auta rano po całej nocy, patrze na zegary, a tam żółta kontrolka kierownicy z kłódką. Wkładam kluczyk do stacyjki, sprzęgło - start i silnik startuje.

Wysiadam pod pracą, wyjmuje kluczyk z ciekawości wkładam go ponownie, bum znowu to samo - kontrolka między zegarami ale auto startuje.

Przeczytałem w instrukcji oznaczenie tej kontrolki -

 

"Pali się na żółto - elektryczna blokada kierownicy zablokowana"

 

Wiecie co mogło się stać? Dodam że od jakiegoś czasu, rzadko ale się zdarza że przy skręcaniu kierownicą na parkingu w miejscu, układ kierowniczy wydaje czasem dziwny dzwięk, kończy się pompa wspomagania? Za mało płynu?

 

Auto - BMW E91 320d 2006 rok.

 

Dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od jakiegoś czasu cos sie dzieje a ty nawet nie sprawdziles czy masz prawidlowy poziom płynu we wspomaganiu skoro o to pytasz? Kiera z kłódka może się zapalić jak aku jest słaby.

🙃🙃

Opublikowano

Źle napisałem, oczywiście że sprawdzałem poziom płynu i wszystko było ok. To nie jest tak że te dzwięki były cały czas, raz na 100 kręceń, lekko coś zapiszczało na dosłownie pół sekundy, a że jestem na wszelkie dzwięki z auta uczulony to od razu to sprawdziłem - ewentualne wycieki + poziom płynu, wszystko było ok więc przy kolejnym przeglądzie miałem sprawdzić pompę wspomagania.

 

Akumulator to dobry kierunek, od nowości jest ten sam. Muszę to sprawdzić w takim razie, dzięki za radę.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Krzysiu niech naprawiają w taki sposób w końcu i tak zaczną szukac dokładnie :wink:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Przepraszam Panowie za śmietnik, żle wpisywałem w szukajkę ;)

 

Zaczynam od wymiany akumulatora, wczoraj zamówiony - na jutro powinien być. Zobaczymy czy to wystarczy.

Po włożeniu nowego aku, trzeba będzie dodatkowo kasować błędy + robić adaptację nowego akumulatora? Pytam bo wcześniej jeździłem tylko Hondami, a tam nic nie trzeba było kodować, programować itd. No ale za to tyle tyś km zrobionych i nigdy nic sie nie popsuło... a tutaj co i rusz jakieś dziwne rzeczy ;P

 

Dzięki za pomoc,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.