Skocz do zawartości

buczenie BMW x3 2004r. 2.0d


rafal-plj

Rekomendowane odpowiedzi

To to racja olej mam przód 0,7 wchodzi ponoć. mniejsza o to co tu mi on tak drzy na wolnych obrotach a przy wiekszych buczy -wyje taj jakby dziurka była w wydechu ale to nie to. z tylu patrząc na tlumik to też kiwa sie od tej pracy silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale trzeba wiedziec tez jak ma być prawidłowo moze cos zle skrecili lub zgieli -połamali nie wiem. cos mowil ze sporo odkrecania było. to podejrzewam osłony łape skrzyni i gdzies tam blokowali wał fachowcy suwalskie. Dobra sprawdze za okolo tydzien moze pozniej jak cos to napisze co zrobione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i mam takie wrażenie ze w ogole głosniej chodzi po tym jak odebrałem po odkreceniu sruby na kole pasowym na wale mowili coś że z tylu silnika blokowali bo ciezko było z przodu objezdzało na tym kluczu specjalnym.w ogole na wolnych obrotach odczuwam jak drży sinlik.

kolego nie pisz tego samego we wszystkich tematach bo się robi burdel.

Juz Ci napisałem ze masz uszkodzony sterownik świec i badziewne koło pasowe Ci założyli.(do odkręcenia tego koła blokuje się z tyłu silnika) nie wierze też w bajki ze uszkodzili poduszki przy odkręcaniu...wszystko pisze z autopsji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o koło pasowe to zobacz czy drży Ci napinacz jak drży to wina koła chociaż możesz wymienić napinacz (ja tak zrobiłem) ale to nie pomogło nawet się pogorszyło bo nowy mocniejszy.Nie wiem czy na tokarce masz takie obroty poza tym koło nie miało obciążenia w postaci pasków klinowych więc mogło chodzić dobrze.

Jeśli chodzi o świece to na 99 procent masz uszkodzony sterownik rzadko się zdarza ze padają wszystkie świece na raz.Samo się nie naprawi także sprawdź wyrywkowo którąś świece jak będzie dobra to wiesz ze masz uszkodzony sterownik.Tak jak pisałem od samego pytania na forum samo się nie naprawi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz i pozostale kola ida plynnie bez drgań. Tylko czasem wibruje pasek od kola pompy wspomagania i idzie w dół i do kola pasowego to na tym odcinku wibruje ale nie zawsze moze dlatego ze jezdzilem tak ze dwa tyg. jak koło pasowe sie rozpolowiło i troszku pasek wyszmulany jakby.kurcze mać kolektor zdejmować trzeba zeby tam sie dostać. Kolega z forum robi sterowniki ciekawe ile bierze za naprawe. A tak poza tym codziennie samochod potrzebny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podpowiedz jak bo jakos nie widzi mi sie to chyba ze ręke do łokcia włozyc od przodu po wczesniejszym wyjeciu rur dolotu i pod alternatorem próbować odkrecic. ale co z tym buczeniem i wibracjach na wolnych obrotach taki rzęch z tyłu silnika nie wiem co to. w sobote bede patrzył.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sobie wypraszam aby mnie i innych forumowiczów co się udzielają bezpłatnie z pogardą określano;

eh te polaczki

Oczekuję przeprosin.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.