Skocz do zawartości

rafal-plj

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2.0 D M47N2 2004 rok.

Osiągnięcia rafal-plj

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. masakra przeważnie były po przekątnej ! :D Dziękuje wszystkim za pomoc.
  2. Dzięki też myślę że to będzie na lewym kole bo na prawej stronie ( patrząc w kierunku jazdy) miejsce do montażu czujnika na wachaczu jest po stronie drążka - wahacza do regulacji zbieżności, na samej belce brak jest możliwości montażu czujnika. Tak jak pisze kolega musi to być na lewym kole z tyłu ale to burzy moje inf. gdzie by w takim razie były te czujniki montowane. Czy z z przodu na lewym kole i tylnym prawym czy inaczej bo już zgłupiałem. Chyba że czujnik są montowane tylko po jednej stronie , albo belka i wachacze są inne do wersji z ksenonami i bez .
  3. Witam Panowie proszę o pomoc najlepiej o fotki gdzie i jak jest zamontowany czujnik poziomowania zawieszenia w bmw f31 na prawym tylnych zawieszeniu. Nie mogę połapać się na zdjęciu z serwisówki. Mam czujnik z tego auta i nijak mi nie pasuje. Masakra. Proszę o pomoc. ratujcie
  4. Witam Was proszę o pomoc mam x3 e 83 2007 już po lifcie ale nie F25. W środku oryginał instalacje TOP HIFI z DSP , wszystko gra ok tylko w przednich głośnikach już jak tylko włączę radio słyszę takie ciche tykanie . To tykanie nie jest uzależnione od pracy silnika, prędkości itp. Obecnie jestem już po podmianie radia i na drugim radiu też jest tykanie. Zostaje tylko wzmacniacz z dsp . Nie wiem może ktoś z was posiada schemat takiego wzmacniacza, kostki we wtyczce, na allegro nawet nie ma takiego modelu i nie mogę nigdzie znaleźć jakichkolwiek inf. na temat tego akurat modelu nr wzmacniacza to 65.12 9125751 produkcja LEAR z góry dzięki za pomoc.
  5. no tak poddaje sie :) muszę przyznać ci racje:) Nie znalazłem tego pliku zastanawiam sie jeszcze czy mógłbym go dopisać w module...
  6. Ale bodzio mi chodzi o to że w całym pliku trc jest ta funckja do zmiany a nie moge jej nigdzie znaleść.. to jest dla mnie nie zrozumiałe,
  7. Jest w całym pliku TRC z wszystkich modułów i udało się mi go znaleźć w module GM ale jest kolejny problem bo nie mogę go zgrać do pliku Trc gdyż wyskakuje mi taki błąd : "coapi-2041 wrong ecu coding index ". Wszystkie inne moduły się bez problemu z czytują a ten GM nie. Nie wiem w sumie co dalej z tym zrobić i co jest tego przyczyna....
  8. Witam koledzy mam mały problem z znalezieniem tej funkcji w swoich modułach choć w całym pliku trc z wszystkimi ustawieniami z całego samochodu ten plik sie tam znajduję proszę was o pomoc bmw jest z 2004 roku :( chciałbym to u siebie zakodować.
  9. Witam w bmw e83 mam zakodowane światła do jazdy dziennej. Mam org. bixenon i przy przełączniku świateł na automat wszystko jest ok. tylko jest jeden szkopuł tzn. w ciągu dnia gdy przełącznik świateł jest w pozycji automatu bez względu na warunki pogodowe cały czas świecą się mi ksenony. Nie wiem czy mam uwalony czujnik świateł na szybie czy coś jest gestii programowania. Bardzo proszę was o pomoc.
  10. U mnie też tak było jak pobawiłem sie inpą. później okazały się takie same objawy jak pisze kolega w pierwszym temacie. Jak sie okazało to musiałem na nowo przeprowadzić adaptacje czujnika skrętu i wszystko po tym wróciło do normy. Pozdrawiam
  11. Powiem wam, że powoli tracę siły na wyjaśnieniu tego buczenia. Wymieniłem już wszystko co może być z tym zwiazane opróćz poduszek silnika, koła pasowego. ZA niedługo mam w planach własnie wymiane poduszek pod silnikeim. koszto ok. 400zł. ale narazie musze odkuć sie od dna z kasa tak mnei to bmw przeczyściło:) Powiem wam ze kolega ma taki sma model x3 z 2005 roku i tam u niego nie ma tego buczenia. Zastanawiam sie a te silniki bmw 2.0 d mają jakieś wałki wyrównoważające?
  12. amortyzatory sprawdzone przeze mne osobiście na stacji diagnostycznej prawie że nówki. a to połączenie to gdzie może puszczać? . Wtyczka do napedu rozumie ze jest na reduktorze ? tak? Ale ja cały czas myślę że to coś przez silnik bo jak rozpędzam auto do 100 km/h czy nawet 140 km/h tą i włączam na luz.. to szum od kół i tak dalej ale nie ma tego uciążliwego buczenia. Kiedy załączę bieg obroty wzrosną to od razu zaczyna się to samo. Ej koledzy a jeśli z poduszkami pod silnikiem ew skrzynia byłoby coś nie tak to mógłby on / silnik/ tak buczeć przez drgania w jakie by w padał. Powiem wam, że komplet poduszek lemferdera kosztuje coś koło 500zł, jest ich wszystkich trzy i zastanawiam się nad tym posunięciem ale nie che wydawać kasy na daremnie. Powiem dalej że są przy 3000rpm dochodza znowu jakieś trzaski z deski.
  13. grzebie na forum chce doczytać co to kurde możę być .. mam wrażenie że u mnei napęd jest ok. tylko przy obrotach silnika sie tak dzieje.
  14. tzn. ? nie wiem co masz na myśli i ew. jak to zrobić
  15. wymieniłem w nim wszystkie filtry olej w silniku sprawdziłem łożyska jedno nawet z przodu wymieniłem, wyczyściełem egr. nawet kolektor. sprawdziłem wszystkie plastiki przy filtrze powietrza,sprawdziłem połączenia interculera. Turbina ładnie działa. Może to kolektor wychodzący nie wiem zastanawiam się już sam. Męczy mnie to . zapomniałem o zawieszeniu też sprawdziłem wszystko ok. Na liczniku 155 tyś. km. potwierdzone w serwisie. OPony ostatnio zmieniłem razem z felgami na zimowe i dalej to samo. Odma w moim silniki jest już plastikowa ale ją wyczyściłem. wracając do mechanika to tak jeździł moim autem, mówił też żę dlaniego to raczej drgania silnika powodują taki stan. W związku z tym zastanawiam sie na poduszkami silnika i skrzyni .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.