Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Posiadam BmW e60 z następującymi bolączkami:

 

-Atywny Układ Kierowniczy : 4447 : Komunikacja Can aktywnego ukłądu Kierowniczego AFS (Komponenty/Działanie nieaktywne)

5f62: Komunikat Can aktywnego Ukłądu Kierowniczego AFS Brak Komunikacji, 94E7-Czujnik kąta skrętu Błąd - Błedy pozostające w BMW po wykasowaniu. Diagnozna KTS.

 

W DIS: 614A Motor Position angle not initialized, 6137- Engine position motor sensor

Wspomaganie działa poprawnie nie wiem jak przy większych prędkościach.

 

Drugą sprawą jest problem z prądem; Mianowicie Bunia posiadała wrzucony Aku Bosch S5 i na nim po 2 dniach cieżko paliła przy czym dochodziło do resetu daty i godziny, jeżyka na domyslny, brak reakcji na centralke. (Samochód pokazywał High rate of battery discharge) . Obecenie wrzucony orginał BMW 90aH Lecz KTS nie dam rady zmienic pojemnosci Aku z 110 na 90 DIS to ruszy ? I ewentualnie czy tu może leżec wina (gdyż na tym zmienionym aku po starcie silnika jezyk dalej zmienia się na domyslny)

 

Z góry dziękuje za Pomoc !!! Pozdrawiam Piotr

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Czujnik kąta skrętu musisz skalibrować , samo wykasowanie błędu nic nie da , procedure adaptacji masz w DIS chociażby , w INPA niby tez ale ona gownianie działa, tool32 też może być Twoim przyjacielem jeżeli o to chodzi kwestia jak bardzo ogarniasz te programy.

 

KTS to syf i do bmw nadaje się tak jak ja do tańczenia w balecie, błędy skasuje ale raczej nic ponad tak samo ja w rajstopki się wcisnę ale na tym koniec :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dzięki kolego za zainteresowanie:

 

Co do tej kalibracji siedząc w Bem, zauważyłem ze DIS nie widzi tego czujnika. To znaczy podglądam wartości i ukazują mi sie ----- . To samo podczas procedury kalibracji Sterin Angle. Może coś zle robię ? Mógłbyś przybliżyć mniej więcej przebieg tej procedury ?

 

Edit: Dobrałem sie do wiązki : AFS ----> Przekłania. Część idąca z AFS do przegrody czysta... Brak przetarć lub innych uszkodzeń. Po usunięciu W DIS błedów dalej zostaje -Engine Motor Sensor. I jak wcześniej wspomniałem nie mogę podglądnąć w DIS kąta skrętu kierownicy itp... Pozostaje -----.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.