Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jako iż sprzegło mi sie kończy, są uślizgi tarczy, zakupiłem nowe kompletne sprzegło Sasch'a

wiadomo tarcza, docisk, łożysko oporowe,

 

Planuje zabrac sie za to sam, garaż, kanał jest, bedzie ciasno, kanal to nie podnosnik ale nikt nie mowil ze w zyciu bedzie lekko.

 

sprzegło to nie wymiana swiec takze na pewno komplikacje bedą i chce juz sie na nie przygotować.

 

czytałem ze lubi pekac jakis plastikowy cypel, niektórzy dorabiaja miedziany, czy faktycznie lepiej miec zapasowy? nie bardzo wiem ktora to czesc, jakby ktos mogl na real oem mi podac.

 

czy cos jeszcze warto wymienic? moze oring po ktorym wychodzi wal? wydaje mi sie ze juz troche puszcza olej.

 

mam tez luzy na lewarku, nie przeszkadza to w niczym ale jak skrzynia zdjeta to moze i tym bym sie zajal, ale skrzynia to troche czarna magia dla mnie, duzo to roboty? ktos wie jakie czesci za to odpowiadaja?

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

dzieki, przesledze to,

 

ile orientacyjnie wazy skrzynia? bo bede ja wyciagal sam.

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.