Skocz do zawartości

E91 318d WBAVW11060A274495


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was serdecznie,

 

z góry przepraszam, że jeszcze raz zakładam temat, ale w moim poprzednim temacie nie podałem nr vin, ponieważ był błędny. Temat został zamknięty i niestety do tej pory nie mogę się u nikogo doprosić o odblokowanie go ( nr. VIN jest już poprawny). Prosiłbym aby ten temat już pozostał a jak pojawi się jakiś moderator o skasowanie tego poprzedniego.

 

Mam ogromną prośbę, bardzo powaznie zastanawiam się nad zakupem tego oto auta http://autoratusz.pl/product/bmw-318-gwarancja--idealna--f-vat23_991- i bardzo był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje, co myślicie o silniku, cenie, samochód w środku wygląda jakby był nowy..

 

Czy jest sens jechać do BMW żeby go sprawdzili? Polecacie jakieś konkretne ASO w Warszawie, kto mi rzetelnie sprawdzi takie auto? Na co powinienem zwrócić uwagę?

 

Nieukrywam że nie znam się na samochodach,

z góry dziekuję za jakiekolwiek informacje,

 

 

Pozdrawiam,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer podwozia WBAVW11060A274495

Kod typu VW11

Typ 318D UL (EUR)

Typoszereg E E91 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47

Pojemność skokowa 2.00

Moc 105

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONACOBLAU METALLIC (A35)

Tapicerka SENSATEC/SCHWARZ (KASW)

Data prod. 2007-12-18

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BWA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 268 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 268

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo zastanawia mnie przebieg tego samochodu, uważacie, że jest możliwe by był on tak niski ?

 

Możliwe. Swoim samochodem (2009 rok produkcji) od początku najeździłem całe 36000 km. Teraz kupiłem auto z tego samego rocznika z przejechanymi 170 tys. Różnica całkiem spora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to holenderska firmówka - załatw oryginalny numer rejestracyjny to może cos ustalimy.

 

Sprzedaje się już ponad rok, zaczynali od 52.900

http://autogielda.money.pl/bmw;318;e90;2005-;100;oryginal;ser;aso;f-vat23,sprzedam,51364996.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Silnik niestety najgorszy z możliwych czyli N47D20A. Trzeba dobrze posłuchać czy już słychać rozrząd czy nie. A nawet jak nie słychać to i tak musisz już szykować ładne kilka tysięcy złotych na jego wymianę, bo może Cię spotkać niespodzianka, po której już będzie się bardziej opłacało silnik wymienić niż naprawiać. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego eSGie, nie wiem czy wiesz, ale to auto posiada sztuczną skórę (SENSATEC), do tego już widać że jest ona lekko rozerwana na fotelu kierowcy. Myślę, że wraz z użytkowanie będzie to szybko postępowało o ile się tego nie zrobi. Poza tym mnie osobiście trochę razi brak xenonów w takim aucie.

Trzecie - proponuję szukać aut u właścicieli prywatnych, komisy omijałbym szerokim łukiem.

Czy jest sens jechać do BMW żeby go sprawdzili? Polecacie jakieś konkretne ASO w Warszawie, kto mi rzetelnie sprawdzi takie auto? Na co powinienem zwrócić uwagę?

Najpierw sam obejrzyj auto (najlepiej z kim kto ogarnia temat i będzie studził Twoje zamiary). Jak przejdzie "pierwsze" oględziny to wtedy można myśleć o ASO. Ja swój sprawdzałem w Jankach (760pln) i powiem szczerze, że oczekiwałem więcej. Wiem, że w Inchcape i FUS to koszt rzędu ~850pln za sprawdzenie. Zadzwoń popytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternatywą do tego samochodu jest samochód, który mogę kupić od znajomego, swieża sprawa także jeszcze go nie prosiłem o nr VIN. Natomiast w skrócie wygląda to tak, że jest to samochód:

BMW e90 320d 163KM

rok prod. 2006 i przebieg 230 tysi.(przebieg pewny, jest drugim właścicielem, ale kupił samochód gdy ten miał pół roku użytkowania)

Wymieniane było wszystko co trzeba było wymieniać, dodatkowo jakiś czas temu wymienił turbinę.

 

Pytanie do Was czy lepiej brać ten z komisu z teoretycznie mniejszym przebiegiem czy ten starszy i z większym przebiegiem. Cena niższa o około 8 tysi.

Cały czas mam niepewność jak sprawa z rozrządem, na forum są tak rozpięte opinie, że ciężko wysnuć jakiś jeden sensowny wniosek, ale chyba najbezpieczniej jest podchodzić do tego tak, że w tym samochodzie z komisu może paść ten rozrząd jak i w tym opisanym wyżej. Czy jest to słuszne założenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.