Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam taki problem, że po dłuższej jeździe jak go troszkę pogonie to wchodzi w tryb awaryjny 2tyś obroty i nie idzie gdy zgaszę auto i odpalę od nowa wszystko wraca do normy tak jak by się błąd kasował sam.?? Podpinałem pod komputer i zero błędów spotkał się ktoś z czymś takim ???

jak tak to proszę o jakieś rady.

Opublikowano
Ścieżka odzyskiwania mocy się kłania, zwłaszcza ta jej cześć dotycząca zaworów turbo i EGR. Albo VP44 już powoli idzie do krainy wiecznego wtrysku, bo tej opcji nigdy w silniku M47 nie można wykluczyć :mrgreen:. Ale to można sprawdzić - jak masz objaw, to nie gaś silnika, tylko jedź bez gaszenia do pierwszego lepszego warsztatu, w pamięci DDE znajdziesz info o rozjechaniu się kąta wtrysku o ponad +/- 3 stopnie. Normalnie nawet po zgaszeniu silnika ten bląd powinien być przechowywany ale w pamięci "shadow", i tylko INPA / DIS go znajdzie.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.