Skocz do zawartości

320Si 2006r M-Pakiet WBAVF71000AF84731 Chełm Śląski


Rekomendowane odpowiedzi

Numer podwozia WBAVF71000AF84731

Kod typu VF71

Typ 320SI (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N45

Pojemność skokowa 2.00

Moc 127

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

Data prod. 2006-05-04

 

Składanie Wyposażenie

 

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

 

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutno wyglada na tych kołpaczkach ale to pierwsza rzecz do poprawienia wygladu, poza tym jest zima.Najgorsze jest jednak to, że modele 320Si WSZYSTKIE prędzej czy później uszkodzi się silnik, a czesci do tego nie ma. Czuje ze i tutaj umarł silnik i został (ciekawe jak naprawiony). W opisie jest "NAJBARDZIEJ NIEZAWODNA JEDNOSTKA NAPĘDOWA BENZYNOWA" lecz każdy doświadczony Beemkowiec czy też serwisant (szczegolnie w niemczech) wie jak padają te motorki i nie są polecane. Mimo wszystko mozna pojechac oglądnac posluchac sprawdzic..

 

P.S. Nawet zaślepke haka holowniczego z przodu dali z innego auta lub wyciętą z czegoś gdy wciągali na lawete u niemca ;)

Edytowane przez Kevin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na tak małą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy 320si jest dziwnie popularna wśród handlarzy (w ostatnim czasie (ok miesiąca) w samej wlkp pojawiło się chyba ze 3 na kilkanaście benzynowych) a z rocznika 2006 to chyba tych najwięcej. Dziwne, że Niemcy wyzbywają się unikatowych limitowanych edycji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na tak małą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy 320si jest dziwnie popularna wśród handlarzy (w ostatnim czasie (ok miesiąca) w samej wlkp pojawiło się chyba ze 3 na kilkanaście benzynowych) a z rocznika 2006 to chyba tych najwięcej. Dziwne, że Niemcy wyzbywają się unikatowych limitowanych edycji.

 

Jak swoją szukałem w De było kilka takich z małymi przebiegami i dobrym wyposażeniem za 8-10tys.€ z dopiskami "Motor macht Geräusche", Motor läuft unruhig czy "Motor startet nicht". A bez takich dopisków to od 11tys. za początki produkcji bez fajerwerków w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przecież nasz kolega z forum sprzedaje 320si tylko, niestety nie w tej cenie.

Wiec może warto byłoby się nim zainteresować.

Moja jest droższa bo przekroczyła magiczne 30tys km i sie nie rozleciała :mrgreen: , to niewiarygodne ale mam przejechane 56tys i ciągle fabryczny motor, ten silnik jak każdy ma swoje minusy i plusy, największym plusem jest brak valvetronica minusem jak dla mnie jest spalanie które jest konsekwencją braku tegoż valvetronica :? i oscyluje na poziomie 10,5l przy takiej sobie jeździe i takich sobie osiągach, zawieszenie jest za to wyśmienicie zestrojone :cool2: Ja swoją kupiłem jako roczne auto, wtedy nikt nie słyszał o awariach tych silników bo to był zbyt świerzy temat, teraz kiedy czytam opinie że tam wszystko się sypie też bym poważnie się zastanowił nad zakupem tyle że nieświadomie kupiłem tą wersję i tego wszystkiego po latach użytkowania naprawdę nie potwierdzam, natychmiast po zakupie wymieniłem napinacz łańcucha bo aso straszyło utratą gwarancji i to było tyle mojej ingerencji w silnik, ale jak czytam w tym artykule że przedni spryskiwacz xenonu kosztuje 130zl to ja już nie mam więcej pytań :mad2: używany pewnie tyle kosztuje. Dlaczego sprzedaję swoją ? Kupując ją myślałem a nawet byłem przekonany że to będzie po latach kolejne e30 M3 (którą też swego czasu miałem ale roztropnie sprzedałem) w swojej cenie na rynku wtórnym, myliłem się, nigdy tej sławy i ceny nie osiągnie choć obie wersje zostały wyprodukowane na rynek cywilny tylko po to aby wersja wyścigowa mogła ścigać się w WTCC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nie cytuj takich z du.y wyssanych wypocin.

niedorobione teksty, tłumoków bez szkoły udających per redaktorów motoryzacyjnyc.

takie moto.onet to jak pudelek.pl dla dziewuchy

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

:cool2:

te nieuki dostają jakieś grosze od napisanego tekstu.

więc płodzą te wypociny na akord zdalnie z domu.

szukają półprawd i ogólników na necie , dodadzą z palca wyssane sensację i ceny, a później wychodzi taka szmira dla lamerów.

doczytałem że już Ci ktoś pisał żebyś nie cytował tyle półprawd z interii i onetów bo to na spokojny sen szkodzi :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nie cytuj takich z du.y wyssanych wypocin.

niedorobione teksty, tłumoków bez szkoły udających per redaktorów motoryzacyjnyc.

takie moto.onet to jak pudelek.pl dla dziewuchy

a co może nie jest to prawda?? odp masz wyżej te silniki udane nie były...już nie przesadzajcie, że to co inni piszą to są bzdury... skoro każdy taki jest mądry dlaczego nie zastąpi jednego czy drugiego redaktorzyny, owszem zdarzają się bzdurne artykuły ale nie wszystkie...

Uwierz mi że "Twój" silnik N46 naprawiałem juz dwa razy, za każdym razem były to zespoły regulacyjne wałka ssącego, tyle że kupowalem te samochody z pełną świadomoscią tej usterki, tymczasem na temat silników fikasz tak jak byś Ty miał u siebie przynajmniej M50 :mrgreen: Za mało praktyki a za dużo prenumeraty motoru czy autoświata :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320Si ...teleskopowa dysza spryskiwacza nie kosztuje majątku. Nie wiem czy 130 ale na pewno poniżej 200 pln.

 

 

"Inżynierowi BMW zadbali o moc, a nie o wytrzymałośc".....a inżynierowie Hondy , Subaru czy Mitsubishi płaczą ze śmiechu i wysyłaja ważną wiadomość do Monachium. Odsuńcie księgowych od aut i nie kupujcie półproduktów w Chinach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
320Si ...teleskopowa dysza spryskiwacza nie kosztuje majątku. Nie wiem czy 130 ale na pewno poniżej 200 pln.

 

 

"Inżynierowi BMW zadbali o moc, a nie o wytrzymałośc".....a inżynierowie Hondy , Subaru czy Mitsubishi płaczą ze śmiechu i wysyłaja ważną wiadomość do Monachium. Odsuńcie księgowych od aut i nie kupujcie półproduktów w Chinach.

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7179311-dysza-teleskopowa

Tu nie chodzi o majątek tylko czy ktoś wie o czym pisze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Uwierz mi że "Twój" silnik N46 naprawiałem juz dwa razy, za każdym razem były to zespoły regulacyjne wałka ssącego, tyle że kupowalem te samochody z pełną świadomoscią tej usterki, tymczasem na temat silników fikasz tak jak byś Ty miał u siebie przynajmniej M50 :mrgreen: Za mało praktyki a za dużo prenumeraty motoru czy autoświata :nienie:

przez okres 5 lat wymieniłem tylko napinacz łańcucha dokładnie tydz temu a tak to tylko okresowe przeglądy :mrgreen: ...a jakie są objawy i przyczyny tej usterki o której piszesz?

No to sam widzisz że jednemu się rozlatuje po miesiącu a drugi męczy 4 czy 5 lat i zameczyć nie może, objawy są takie jak u Ciebie teraz :mrgreen: taki żarcik na dobranoc :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.