Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.

 

Więc mój problem polega na tym, że samochód nie utrzymuje obrotów i gaśnie. Przy gazowaniu obroty idą normalnie w górę. Silnik mam zmieniony ponieważ w poprzednim poszła głowica.

W Starym silniku też tak robił pod koniec. Nie wiem co to może być. Krokowca wyczyscilem więc chyba to nie to.

 

Samochód to 323ti z 9.98 a silnik 2 miesiące starszy

 

Nie ma lewego powietrza choć gdy silnik zgasnie słychać syczenia jakby powietrza.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

 

Więc odma jest drożna, szlauchy nowe. Jutro sprawdzę jeszcze raz korkowca.

 

Nie mam już pomysłów co to mogłoby być.

Opublikowano

Więc teraz tak:

 

Odma oczyszczona i drożna. Przepustnica czysta. Zamyka.

 

Co nowego. Po wyciągnięciu bankiety oleju silnik chodzi na obrotach 1000-1500. Leci także siwy dym. Dużo.

Po zatkaniu znowu sie dusi i gaśnie. I na Zimnym ma opóźnienie przy wdepnieciu.

 

Nie mam już planu co to może być.

Opublikowano

Po wyczytaniu na innych forach mogę po części stwierdzić że membrana w odmie też nie gra swojej roli. Tłumaczy to też palenie oleju.

 

A obroty?

Opublikowano

Dzięki kolego. :cool2:

 

Ten temat właśnie wyczytałem i dlatego postawiłem na odme. Część jest już w drodze. W poniedziałe. Zamontuje i mam nadzieję ze jest to ostatnia rzecz w aucie. :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.