Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam mały problem z obrotami jałowymi w 2.0d Chodzi o to, że mam delikatne drgania na kierownicy podczas postoju, wystarczy, że obroty podniosą się o jakieś 50 rpm i już te drgania ustają. Gdy dojeżdżam na luzie do skrzyżowania to jałowe obroty są ok i nic nie drga. Po całkowitym zatrzymaniu wskazówka od obrotów delikatnie opada (właśnie o jakieś 50 obrotów/min) i drgania powracają.

Tu pojawia się moje pytanie, jak mogę wyregulować obroty jałowe? Dziwi mnie tylko fakt, że po wybiciu biegu gdy auto jedzie na luzie obroty są ok i nic nie drga, a na postoju silnik kręci się wolniej. Pozdro

Opublikowano
U mnie jest tak samo więc raczej to normalne. Te drgania na kierownicy są najbardziej widoczne przy regulacji wyciągniętej na maksa. Cofnij ją troche i powinno być lepiej. :cool2: Niestety M47 to nie r6 żeby wibracji nie uświadczyć...
Opublikowano
No tak ale przeczytaj dokładnie to co napisałem. Kwestia 50 obrotów wzwyż od tego co jest rozwiązałaby sprawę. Ciekawi mnie dlaczego gdy auto toczy się wyluzowane to ma wyższe obroty niż na postoju...
Opublikowano
Nie mam problemów z czytaniem ze zrozumieniem. Jeśli przeszkadza ci to co fabryka wymyśliła to pozostaje jedynie przeprogramowanie na kompie prędkości obrotowej biegu jałowego. W tej kwestii nie pomogę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.