Skocz do zawartości

Problem dymienie na biało;elektryka gasnie+FILM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.mam problem ze swoim e36 2.0 PB .a mianowicie dymi mi na biało delikatnie ale dymi i jest to widoczne.na ciepłym silniku się to dzieje,na zimnym jest ok .i nie wiem co jest z nią ogółem to mam ja od miesiąca gdy i wcześniej stała z jakiś rok i jak ja pierwszy raz odpalałem to dymiła mocno i prawie cały czas na zimnym i ciepłym.i zawory było słychać teraz ucichły na szczęście ..i jeszcze jedno co ja meczy to w czasie jazdy czy stoi a bynajmniej jak silnik pracuje nagle zegary mi gasną i wszystko spada tak jak by była bmka wyłączona prędkość obroty na zero temperatura poziom paliwa itd co mogą być za przyczyny i co zrobić proszę o pomoc i podpowiedzi? ...
Mam taki sam problem tylko ze PB aby mam .i tez płyn mi spierniczal i dolalem teraz i nie ucieka ale nadal dymi nie wiem czy czasami nie leci mi płyn chłodniczy do komory spalania gdzies ;/ ?
Opublikowano
A zmieniałeś olej po kupieniu auta? Jak stała tak długo, to może wilgoci naciągnęła. Czy nie masz majonezu pod korkiem oleju? Trzyma temperaturę? Nie puchną Ci przewody od wody?
Opublikowano
Powiem tak olej jest ok ale do wymiany.płyn tez spoko nie leci do oleju ani odwrotnie..temperaturę trzyma właśnie długo mi się nagrzewa ale to elektro zawór może troszkę się przycina.A mój problem to już został Rozwiązany DO WYMIANY mam sonde ..Po czym poznać po tym własnie jak jest dym biały i jak śmierdzi PB w spalinach.a olej jest :)
Opublikowano

Plyn okej, olej też okej. Zmieniałem dwa tygodnie temu olej. Byłem wczoraj na komputerze i mam błąd "regulator sondy"... mam drugą, ale co to jest ten regulator?

Dodam, że 2 dni po kupnie auta jak odpaliłem, to obroty skakały od 0 - 2000obr. i gasł - miałem tak dwa razy, a teraz miałem też dwa razy w czasie jazdy takie coś, że obroty skaczą od 500 - 1000 obr.

Sonda może temu zaradzić? Dodam, że nie dymi od razu po odpaleniu, tylko po minucie mniej/więcej.

Zapach spalin jest jakiś dziwny. Tak samo śmierdzi na gazie, jak i na benzynie.

P.S. Jak kupowałem auto, to samochód był bardzo żwawy... a teraz, to jakaś lipa, zamulony jest właśnie od tego czasu, gdzie obroty skakały od 0 - 2000obr. i gasł.

Opublikowano
mozliwe ze przeplywomierz jak nie trzyma obrotow albo czujnik polozenia przepusticy
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
to co chłopaki poradzicie bo mam to sam problem ale mam bez gazu bete a sonde nie mam po co wymieniac skoro on 3 kupił i ma cały czas to samo .
Opublikowano

Tylko, że mi jeszcze dławi w przedziale 2200 - 2800 obrotów na zimnym na benzynie i ciężko się w tedy jedzie:/ Na gazie jest to minimalnie odczuwalne... na komuterze mam błąd 201: regulator lambda, ale możliwe, że łyka lewe powietrze, bo moja guma za przepływomierzem, to istny durszlak... oczywiście poklejony.

Rano, na zimnym również nierówno chodzi i czuć na gałce zmiany biegów telepanie lekkie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.