Skocz do zawartości

Mocowanie klapki wlewu paliwa E81 "nie dziala"


rafals81

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim

Mam niesamowicie irytujacy problem, otoz mocowanie klapki wlewu paliwa w mojej E81 jest calkowicie obluzowane.

klapka wlewu i cale plastikowe ramie rusza sie we wszystkie strony gora/dol przod/tyl, do tego stopnia ze aby pasowala trzeba ja uniesc i reka dopasowac na miejsce,

podczas jazdy ciagle sie otwiera, do tego stopnia ze musze jezdzic stale z zamknietym zamkiem centralnym od srodka, sam nie moge dojs do tego jak to "ramie" jest zamocowane w nadwoziu jak sie do niego dostac i jak lub czy bym to mogl naprawic.

Moze ktos ma jakies doswiadczenie w tej sytuacji ??

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

to niestety jest dorbny problem konstrukcyjny w tym samochodzie. Oś ramienia jest źle skonstruowana i z czasem zaciera się i urywa.

Przy odrobinie umiejętności można starą część naprawić. Nowa w ASO kosztuje chyba 104 PLN lub 134 PLN.

To jest element 2 na rysunku.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/z/200.png

Aby wymienić potrzebujesz zdemontować prawe tylne koło i nadkole oraz wykładzinę w bagażniku.

Cały element trzyma się na 4 plastikowych zatrzaskach. Wcześniej trzeba zdemontować gumową harmonijkę i mechanizm ryglowania (od strony bagażnika). Po demontażu trzeba przełożyć metalową pokrywę.

Mi w E87 zajęło to niecałą godzine pracy - element jest identyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Od niedawna mam podobny problem z ta różnica ze bolec blokujący klapkę przed otwarciem przy zamykaniu kluczykiem normalnie wyskakuje i blokuje klapkę, a niestety blokując zamek z przycisku w samochodzie oraz po ruszeniu samochodem niestety nie blokuje się.

Macie jakiś pomysł o co może chodzić? Czy wymiana elementu opisywanego wyżej pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Podbiję ten temat, żeby nie śmiecić nowym.

 

Podobny problem mam w mojej świeżo kupionej E87- nie wiem jak powinno to wyglądać we właściwy sposób tam w środku, ale po przeczytaniu podobnych wątków na forum mogę powiedzieć tyle, że siłownik od blokowania działa przy zamykaniu centralnego z kluczyka, ale przy blokowaniu od wewnątrz już nie. Z tego względu czasem faktycznie w trakcie jazdy potrafi się ta przeklęta klapka uchylić co mnie strasznie irytuje.

 

Nie wiem, czy powinna być tam jeszcze jakaś sprężynka/ guma? Klapka chodzi bardzo luźno, bez żadnego oporu. Jedyne co, to pękła/ sparciała guma, która była pomiędzy klapką a korkiem wlewu, czy to o to może chodzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bolec klapki który wchodzi do plastikowej obudowy wlewu owinałem czarną taśmą izolacyjną , klapka się sama nie otwiera i co najważniejsze ja czuje opór gdy ją odchylam czy też zamykam :norty: moim zdaniem wyorbiła się grubość tego plastiku na klapce.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.