Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc wszystkim

Mam niesamowicie irytujacy problem, otoz mocowanie klapki wlewu paliwa w mojej E81 jest calkowicie obluzowane.

klapka wlewu i cale plastikowe ramie rusza sie we wszystkie strony gora/dol przod/tyl, do tego stopnia ze aby pasowala trzeba ja uniesc i reka dopasowac na miejsce,

podczas jazdy ciagle sie otwiera, do tego stopnia ze musze jezdzic stale z zamknietym zamkiem centralnym od srodka, sam nie moge dojs do tego jak to "ramie" jest zamocowane w nadwoziu jak sie do niego dostac i jak lub czy bym to mogl naprawic.

Moze ktos ma jakies doswiadczenie w tej sytuacji ??

 

Pzdr.

Opublikowano

Cześć,

 

to niestety jest dorbny problem konstrukcyjny w tym samochodzie. Oś ramienia jest źle skonstruowana i z czasem zaciera się i urywa.

Przy odrobinie umiejętności można starą część naprawić. Nowa w ASO kosztuje chyba 104 PLN lub 134 PLN.

To jest element 2 na rysunku.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/z/200.png

Aby wymienić potrzebujesz zdemontować prawe tylne koło i nadkole oraz wykładzinę w bagażniku.

Cały element trzyma się na 4 plastikowych zatrzaskach. Wcześniej trzeba zdemontować gumową harmonijkę i mechanizm ryglowania (od strony bagażnika). Po demontażu trzeba przełożyć metalową pokrywę.

Mi w E87 zajęło to niecałą godzine pracy - element jest identyczny.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Od niedawna mam podobny problem z ta różnica ze bolec blokujący klapkę przed otwarciem przy zamykaniu kluczykiem normalnie wyskakuje i blokuje klapkę, a niestety blokując zamek z przycisku w samochodzie oraz po ruszeniu samochodem niestety nie blokuje się.

Macie jakiś pomysł o co może chodzić? Czy wymiana elementu opisywanego wyżej pomoże?

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Podbiję ten temat, żeby nie śmiecić nowym.

 

Podobny problem mam w mojej świeżo kupionej E87- nie wiem jak powinno to wyglądać we właściwy sposób tam w środku, ale po przeczytaniu podobnych wątków na forum mogę powiedzieć tyle, że siłownik od blokowania działa przy zamykaniu centralnego z kluczyka, ale przy blokowaniu od wewnątrz już nie. Z tego względu czasem faktycznie w trakcie jazdy potrafi się ta przeklęta klapka uchylić co mnie strasznie irytuje.

 

Nie wiem, czy powinna być tam jeszcze jakaś sprężynka/ guma? Klapka chodzi bardzo luźno, bez żadnego oporu. Jedyne co, to pękła/ sparciała guma, która była pomiędzy klapką a korkiem wlewu, czy to o to może chodzić?

Opublikowano
Ja bolec klapki który wchodzi do plastikowej obudowy wlewu owinałem czarną taśmą izolacyjną , klapka się sama nie otwiera i co najważniejsze ja czuje opór gdy ją odchylam czy też zamykam :norty: moim zdaniem wyorbiła się grubość tego plastiku na klapce.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.