Skocz do zawartości

wymiana paska e46 330d


wolf172

Rekomendowane odpowiedzi

witam założyłem taki temacik z przyczyn wiadomo jakich. Nie mogę ogarnąć w jaki sposób założyć pasek -wielo klinowy-wielo rowkowy-. Po zmianie orginału dla świętego spokoju, po przebiegu 200 tys założyłem continentala i po 50 tys przy próbie upalenia starych opon znaczy się po sezonie rozpadł się pasek. Dodam ze zmieniałem chłodnice wody jak było 235 tys i paski i rolki złoto. Dosyć ględzenia, realoem nie daje rady, siedzę w necie od południa i nie ma takiego foto ani schematu. 2 godziny pod autem i brak koncepcji mam stary pasek ten org. POMOCY :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

----mattii---- dało rade problem był w kwestii jak obejść napinacz 10 min i po robocie :cool2:. Trzeba pasek prowadzić pomiedzy wałem a pompom wody do napinacza a reszta sama idzie :handshake:. Rysunek okazał się bardzo pomocny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam ,Mattii powiedz mi czy masz tą rolkę pod alternatorem u siebie :?: :?: Mamy te same silniki ,ale u mnie jej niema :?: :?: Pytam ,bo wymieniłem pasek na pk 2060 i jest za luźny :shock: Stary był krótszy pk 2030
KOZIOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.