Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam założyłem taki temacik z przyczyn wiadomo jakich. Nie mogę ogarnąć w jaki sposób założyć pasek -wielo klinowy-wielo rowkowy-. Po zmianie orginału dla świętego spokoju, po przebiegu 200 tys założyłem continentala i po 50 tys przy próbie upalenia starych opon znaczy się po sezonie rozpadł się pasek. Dodam ze zmieniałem chłodnice wody jak było 235 tys i paski i rolki złoto. Dosyć ględzenia, realoem nie daje rady, siedzę w necie od południa i nie ma takiego foto ani schematu. 2 godziny pod autem i brak koncepcji mam stary pasek ten org. POMOCY :mad2:
Opublikowano
Dzięki KOZIOL ale mój motor ma 3 rolki prowadzące plus 4 alternator, pompa wody, wał, wspomaganie. Model e46 330d 2000r
Opublikowano
dziękuję Mattii wygląda lepiej rolki się zgadzaja sprubuje jutro to wykonać :cool2:
Opublikowano
----mattii---- dało rade problem był w kwestii jak obejść napinacz 10 min i po robocie :cool2:. Trzeba pasek prowadzić pomiedzy wałem a pompom wody do napinacza a reszta sama idzie :handshake:. Rysunek okazał się bardzo pomocny
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam ,Mattii powiedz mi czy masz tą rolkę pod alternatorem u siebie :?: :?: Mamy te same silniki ,ale u mnie jej niema :?: :?: Pytam ,bo wymieniłem pasek na pk 2060 i jest za luźny :shock: Stary był krótszy pk 2030
KOZIOL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.