Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki mały problem . dałem do regeneracji alternator - wymiana stojanu łożysk i regulatora.

po założeniu zauważyłem że cholernie się grzeje tzn po 10- 15 minutach pracy nie mozna go dotknąć a jeśli kapnę na niego wodę to od razu wyparowuje . nie mam jak za bardzo zmierzyć temperatury dokładnie .co o tym sądzicie , w jakiej tem. pracuje alternator - 140A BOSCHA .

stojan został wymieniony ponieważ ten oryginalny w miejscu wlotu powietrza miał '' wypiaskowane '' uzwojenie , w prawdzie nie robił zwarcia na mase ale mechanik stwierdził że jak dostanie wilgoci np w czasie deszczu może zwierać .

4 razy wyjmowałem go i zawoziłem na powiedzmy reklamację , mechanik stwierdził że wszystko jest oki a ja mam obawy czy nie spłonie mi ten alternator a razem z nim auto.

wszystkie sugestie mile widziane.

pozdrawiam Kanap

Opublikowano
Szanowny kolego moje zdanie na temat tego alternatora już znasz. Uzwojenie od 70A :) Mój oryginalny jest zimniejszy od silnika zaraz po zgaszeniu auta nawet po trasie. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.