Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkim,

mam problem ze swoją e91 ;/

Mianowicie na zimnym silniku pojawia się dławienie silnika, w pozycji P (automat) falują obroty (spadają tak do ok. 500) - czuć takie strzelanie w rurę :P i całą budą telepie. W trakcie jazdy podczas przyśpieszania także to występuje obroty falują o ok. 200. Po zagrzaniu silnika objawy znikają.

Na kompie nie wywala żadnego błędu. Wtryski były robione, świece żarowe i przekaźnik także wymienione.

Nie mam pomysłu

Proszę o pomoc

Opublikowano

Pomoże ktoś ?

Dodam, że przewód wtryskowy także został wymieniony, a przy przyśpieszaniu potrafi przykopcić na szaro choć ma ten DPF.

Możliwe, że to wina czujnika temperatury ?

Z góry dzięki za odp.

Opublikowano

Może chociaż ktoś mógłby polecić kogoś kto sprawdzi to w małopolsce ?

Czy jest opcja że to wtryskiwacz został źle zregenerowany ? Czy objawy by się zgadzały ?

Opublikowano

a z jakich powodow regenerowales wtryski? nie dlatego zeprzerywalo i telepało buda?

z tego co wiem, wtryski można wstępnie na komputerze sprawdzić. sam tego nie robilem ale widziałem wydruk z ASO. były to bodajże korekcje wtryskow

Opublikowano
A skąd jesteś kolego, najlepiej podpiąć pod INPĘ i sprawdzić czy nie ma błędów zapisanych i zrobić diagnostykę.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wtryski były regenerowane po szeregu czynności, auto zaczęło przerywać i z tego powodu został wymieniony komputer silnika, później w serwisie ASO powiedziano że to wina wtrysków, ale nie dlatego że przelewają tylko z usterki elektronicznej i konieczności ponownego programowania (wyjaśnienie było że wtryski uszkodziły DDE), to także nie pomogło, auto opuściło ASO i zrobiłem pomiar kompresji okazało się że jest za niskie (poprzedni właściciel mocno przegrzał becie). Auto przeszło remont silnika. Wymieniono pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zrobiono szlif cylindrów, itd. Po remoncie wszystko wróciło do normy, przerywanie ustało.

Teraz po ok. 6 miesięcy i 10 000km wróciło i szukam przyczyny.

Korekcje wtrysków były ok., dlatego się zastanawiam czy jest możliwa usterka elektroniczna ?

 

Kolego czerwony330d, jestem z krakowa :)

Dzięki za odzew, mam nadzieję że dojdzie do jakiegoś rozwiązania ;)

Opublikowano

Przy okazji zadam pytanie co to jest ? Chodzi o tę puszkę od której odchodzi kabelek

powiedziano mi że jest uszkodzone ale nie wpływa na pracę silnika, ale już nie pamiętam co to..

http://img62.imageshack.us/img62/1949/adoe.jpg

Opublikowano
Kolego aż mnie ściska :

regeneracja wtrysków : 1500 zl

remont : 8000 zl ;(

Grubo, współczuję, a wymiana kompa? Jaki to ma przebieg? Jesteś pewny przebiegu? Skoro minęło dopiero 6 miesięcy nie powinni zrobić naprawy w ramach gwarancji?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

DDE koszt 600zł. Przebieg 270 000km, 100% oryginał.

Naprawa jak najbardziej na gwarancji, ale teraz to przerywanie nie jest spowodowane tym co było już robione. Kompresja jest w porządku.

Wymieniono już wiązkę wtryskiwaczy, więc wolę się poradzić niż aby auto stało w serwisie i "szukano" usterki bo zostanie wymienione wszystko co pozostało :P

Opublikowano
Sprawdź kolego czy ci wody nie ubywa.

A to na zdjęciu to dodatkowa elektryczna pompa wody. I na twoje problemy na pewno nie wpływa.

Poziom płynów regularnie sprawdzany, także woda ok

Opublikowano
Wtryski były regenerowane po szeregu czynności, auto zaczęło przerywać i z tego powodu został wymieniony komputer silnika, później w serwisie ASO powiedziano że to wina wtrysków, ale nie dlatego że przelewają tylko z usterki elektronicznej i konieczności ponownego programowania (wyjaśnienie było że wtryski uszkodziły DDE), to także nie pomogło, auto opuściło ASO i zrobiłem pomiar kompresji okazało się że jest za niskie (poprzedni właściciel mocno przegrzał becie). Auto przeszło remont silnika. Wymieniono pierścienie, panewki główne i korbowodowe, zrobiono szlif cylindrów, itd. Po remoncie wszystko wróciło do normy, przerywanie ustało.

Teraz po ok. 6 miesięcy i 10 000km wróciło i szukam przyczyny.

Korekcje wtrysków były ok., dlatego się zastanawiam czy jest możliwa usterka elektroniczna ?

 

Kolego czerwony330d, jestem z krakowa :)

Dzięki za odzew, mam nadzieję że dojdzie do jakiegoś rozwiązania ;)

Ja jestem z Żor więc mam do Krakowa jakieś 120 kilometrów :(

Ale z Krakowa jest wiele osób z forum akurat z tamtych stron nie mam ci kogo polecić ale 15 listopada zawitam w Krakowie na spocie to może podjedziesz i coś oblukamy tu masz wątek o spocie w Krakowie:

viewtopic.php?f=168&t=144524&start=660

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Nie jestem specem w dziedzinie mechaniki, ale miałem coś podobnego w mojej E90 w benzynie. Mianowicie dławiło silnik podczas przyspieszania zwłaszcza na niższych biegach i tez faktycznie tylko gdy był zimny. Mechanik męczył się z nim dwa miesiące, ale w koncu wymienił wałek Valvetronica. Część która podobno na skutek słabego smarowania poprzecierała się w jednym miejscu i niedopałał jeden z cylindrów. Po wymianie około rok temu objawy ustapiły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.