Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z wycieraczkami.Wszystko zaczelo sie gdy pewnego dnia jechalem na myjnie umyc auto gdy nagle zaczelo sie dymic z podschowka po przyjechaniu do domu zaczolem demontaz schowka i zauwazylem ze kable od lamkpi sa stopione i w srodku oprawka tez troche stopiona czyli musialo zrobic zwarcie w lampce i poszlo po kablach.Po rozebraniu calej deski rozdzielczej ogolnie calego przodu w srodku popatrzylem na wiazki kabli i zobaczylem ze jest jeden kabel spalony ktory szedl od bezpiecznika nr.44 z pod maski do srodka pod schowkiem taki fioletowy (zostaly same druciki niebylo izolacji bo stopilo). Wymienilem ten kabel na nowy i przepatrzylem cala instalacje i niema wiecej oznak przepalen ani nic..Ale nadal nie dzialaja wycieraczki.to znaczy po wlozeniu bezpiecznika na miejsce i po przekreceniu kluczyka w stacyjce na pozycje druga odrazu bezpiecznik pali i tak za kazdym razem.

 

Bezpiecznik nr,44 1.Radio / 2.Moduł sterowania nadwozia / 3,Urządzenia do mycia przedniej szyby - Radio wyciagnolem calkiem takze to napewno niewina radia.A co to jest to 2?

 

w czym tkwi problem?

 

Czekam na odpowiedz :D

Pozdrawiam

Opublikowano
aha.rozumiem.a jezeli chodzi o ten bezpiecznik ze tak pali go po przekreceniu kluczyka na druga pozycje w stacyjce? moze to byc zwiazane z tym ktoryms modulem? czy to wina lezy w kablach od wycieraczek?
Opublikowano
a jest jakas mozilowsc sprawdzenia samemu ktory modul padl? czy wystarczy jak podjade na diagnostyke to mi pokaze ktory padl albo co innego padlo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.