Skocz do zawartości

[E61] 530dA 2005r błędy elektryki 4660, 4547 i 44E2


Vieniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forum,

Czego mogą być objawem poniższe błędy wyciągnięte z INPA (5.0.2)? Czy to oznaka starości akumulatora czy może walniętego regulatora napięcia bądź/i klemy IBS? Nie do końca jestem biegły w ocenianiu, które pomiary są za niskie/wysokie, więc docenię wszelkie wskazówki! :)

 

4660 4660 Supply voltage

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 192680 km

Engine speed 1572.20 1/min

coolant temperature 24.02 °C

Rail pressure Actual 307.21 bar

Injection quantity 1.97 mg/Hub

Air mass per cylinder 592.35 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1486.76 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 17433.11 mV

Vehicle speed 36.52 km/h

Environment pressure 984.61 mbar

Versorgungsspannung DDE ueberschritten

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 46 60 01 02 00 00 01 28 5E 15 39 4A 27 05 5E 97 00 6B 25 64

 

4547 4547 Powermanagement Bordnet

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 192680 km

Engine speed 1434.28 1/min

coolant temperature 24.02 °C

Battery charge state 38.25 %

Injection quantity 1.97 mg/Hub

Battery Voltage im IBSCD 16.50 V

aktueller Batterystrom -156.83 A

Batterytemperatur 8.67 Grad C

Battery Voltage 7820.46 mV

Vehicle speed 36.52 km/h

Faktor für Battery aging 14.70 %

Batterieloser Betrieb

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 47 24 02 00 00 01 28 5E 15 34 4A 87 05 A4 0B 47 30 25 70

 

44E2 44E2 Generator

Error counter: 2

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 193256 km

Engine speed 744.72 1/min

coolant temperature 18.00 °C

Rail pressure Actual 362.35 bar

Injection quantity 14.97 mg/Hub

Air mass per cylinder 535.64 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 11730.69 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Environment pressure 1004.30 mbar

 

2. Umweltsatz Mileage 193256 km

Engine speed 661.98 1/min

coolant temperature 71.21 °C

Rail pressure Actual 307.21 bar

Injection quantity 7.48 mg/Hub

Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 11567.77 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Environment pressure 1004.30 mbar

keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle

Test conditions not yet fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 44 E2 14 06 00 00 02 28 5E 5D 1B 44 2E 26 55 67 00 48 00 66 5E 5D 18 79 27 13 4D 67 00 47 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielka filozofia to to nie jest. Jak masz kanał/podnośnik to powinieneś dać sobie radę. Trzeba zdemontować alternator. Te błędy mogą być spowodowane skokami napięcia. Jeśli rzeczywiście regulator wariuje to go wymień, skasuj błędy i obserwuj czy coś nowego się pojawiło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.