Skocz do zawartości

[E61] 530dA 2005r błędy elektryki 4660, 4547 i 44E2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Forum,

Czego mogą być objawem poniższe błędy wyciągnięte z INPA (5.0.2)? Czy to oznaka starości akumulatora czy może walniętego regulatora napięcia bądź/i klemy IBS? Nie do końca jestem biegły w ocenianiu, które pomiary są za niskie/wysokie, więc docenię wszelkie wskazówki! :)

 

4660 4660 Supply voltage

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 192680 km

Engine speed 1572.20 1/min

coolant temperature 24.02 °C

Rail pressure Actual 307.21 bar

Injection quantity 1.97 mg/Hub

Air mass per cylinder 592.35 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1486.76 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 17433.11 mV

Vehicle speed 36.52 km/h

Environment pressure 984.61 mbar

Versorgungsspannung DDE ueberschritten

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 46 60 01 02 00 00 01 28 5E 15 39 4A 27 05 5E 97 00 6B 25 64

 

4547 4547 Powermanagement Bordnet

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 192680 km

Engine speed 1434.28 1/min

coolant temperature 24.02 °C

Battery charge state 38.25 %

Injection quantity 1.97 mg/Hub

Battery Voltage im IBSCD 16.50 V

aktueller Batterystrom -156.83 A

Batterytemperatur 8.67 Grad C

Battery Voltage 7820.46 mV

Vehicle speed 36.52 km/h

Faktor für Battery aging 14.70 %

Batterieloser Betrieb

Test conditions fulfilled

Error not present now, but already stored

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 47 24 02 00 00 01 28 5E 15 34 4A 87 05 A4 0B 47 30 25 70

 

44E2 44E2 Generator

Error counter: 2

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz Mileage 193256 km

Engine speed 744.72 1/min

coolant temperature 18.00 °C

Rail pressure Actual 362.35 bar

Injection quantity 14.97 mg/Hub

Air mass per cylinder 535.64 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 11730.69 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Environment pressure 1004.30 mbar

 

2. Umweltsatz Mileage 193256 km

Engine speed 661.98 1/min

coolant temperature 71.21 °C

Rail pressure Actual 307.21 bar

Injection quantity 7.48 mg/Hub

Air mass per cylinder 485.22 mg/Hub

Charge pressure Actualwert 1014.15 mbar

Linearised APP1 0.00 %

Battery Voltage 11567.77 mV

Vehicle speed 0.00 km/h

Environment pressure 1004.30 mbar

keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle

Test conditions not yet fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Error code: 44 E2 14 06 00 00 02 28 5E 5D 1B 44 2E 26 55 67 00 48 00 66 5E 5D 18 79 27 13 4D 67 00 47 0

Opublikowano

Rozumiem, że mowa jest o regulatorze napięcia przy alternatorze, tak?

 

Czy da się to wymienić samemu? :) Co z resztą tych błędów? Może też zostały spowodowane przez skoki napięcia?

Opublikowano
Wielka filozofia to to nie jest. Jak masz kanał/podnośnik to powinieneś dać sobie radę. Trzeba zdemontować alternator. Te błędy mogą być spowodowane skokami napięcia. Jeśli rzeczywiście regulator wariuje to go wymień, skasuj błędy i obserwuj czy coś nowego się pojawiło.
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.