Skocz do zawartości

Bicie nowych oryginalnych tarczy hamulcowych po wymianie.


DDR24

Rekomendowane odpowiedzi

To jak Tusk się zgodził to nie ma sprawy.

Ja początkowo chciałem kupić 530d i takiej szukałem. Ale dostałem do próby 535 i po jeździe stwierdziłem że muszę ją mieć. Różnica jest naprawdę spora. Ciągnie od samego dołu i nigdy nie brakuje mocy. Ja zrobiłem jej moda. Może powinno być więcej bo ładna seria była. Mam teraz ok.310 kucy i 610 niutkow. Ale M5 to bym chętnie dosiadl :cool2:

 

Ja też myśle nad modem, takie max 260 kucy będzie optymalne dla 530 - głównie chodzi o skrzynie biegów, zgadzasz się ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Polecam jak najbardziej, najpierw trzeba zobaczyć ile ma w serii. Myślę, że 260-270 i ok.560 Nm powinno być ok. Ja myślałem żeby u mnie zrobić mocniejszy program na ok.320-325 i 650 Nm ale myślę, że to wystarczy. Nie chce mieć kłopotów ze skrzynią, a chodzi perfect! :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a wiec tak auto sprawdzone zawieszenie jest ok wina tarczy hamulcowych i teraz mam pytanko jakiej firmy polecacie w dobrej cenie orginalne tarcze do e60 z klockami odrazu,dowiedzialem sie jeszce ze czeka mnie regeneracja lub wymiana maglownicy bo kierownica ma delikatne luzy koszt regeneracji to ok 600zł a uzywka 500-1000zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam jak najbardziej, najpierw trzeba zobaczyć ile ma w serii. Myślę, że 260-270 i ok.560 Nm powinno być ok. Ja myślałem żeby u mnie zrobić mocniejszy program na ok.320-325 i 650 Nm ale myślę, że to wystarczy. Nie chce mieć kłopotów ze skrzynią, a chodzi perfect! :D

 

Właśnie chodzi o skrzynie biegów, na wiosnę się tym zajmę ... mam nadzieje że seria jest a wnioskuję to dlatego że po zrobieniu 10tys km na nowym wymienionym oleju fabrycznym 0w/30 nie ma żadnych ubytków, niech będzie te 260 kucyków, 270 może być już trochę przesadzone, aczkolwiek nie wiem, słyszałem że niektórzy modzą 530 nawet pod 300 kucy ale skrzynia musi wtedy cierpieć bez wątpliwości, co innego Twój motor, ale z takimi bacikami to już prawie 535 co ;)

 

Koledzy sory ze wam wchodze w parade ale ten temat dotyczy bicia w aucie a nie podkrecania mocy :duh: tak wiec zgadajcie sie na priv a tutaj dajcie ludzia sie wypowiedziec na temat który jest zalozony,dzieki

 

Racja seba22, natomiast nie widzę w tej chwili przeszkód, pomagamy jak możemy a o modzeniu piszemy.

 

Koledzy a wiec tak auto sprawdzone zawieszenie jest ok wina tarczy hamulcowych i teraz mam pytanko jakiej firmy polecacie w dobrej cenie orginalne tarcze do e60 z klockami odrazu,dowiedzialem sie jeszce ze czeka mnie regeneracja lub wymiana maglownicy bo kierownica ma delikatne luzy koszt regeneracji to ok 600zł a uzywka 500-1000zł

 

Powiem tak : Dużo przed wymianą czytałem i zgadzam się w 100% z forumowiczami, na przód tylko i wyłącznie tarcze oryginał z ASO, do nich najlepiej oryginalne klocki ale mogą być również TEXTARY, z osią tylną zrobiłbym to samo żeby mieć święty spokój jak nie dorzucił oryginalnych klocków, no ale jak chcesz trochę zaoszczędzić co nie wychodzi z reguły na dobre no to hmmmm tarcze ATE, BOSCH - klocki FERODO czy coś podobnego ;) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze jak coś to polecam wymienić razem z klockami. Dobre jakościowo i dobre cenowo są tarcze i klocki firmy PAGID. Nabrałem zaufania po montażu w takich samochodach jak: Audi Q7, Range Rover i wiele innych. Zwłaszcza w ciężkim i dość ostro jeżdżonym Q7. Jeżeli nie to tylko ori. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Koledzy. Od jakiegoś czasu ćwiczę temat bicia tarcz hamulcowych w BMW E-70. Poprzednie tarcze firmy ATE i klocki kupione były w Polsce. Kiedy po kilku tysiącach zaczęły się bicia przy hamowaniu poskarżyłem się u sprzedawcy. Powiedzieli, to co zawsze ci krawaciarze gadają w takich sytuacjach = "nie umie pan jeździć, źle pan hamuje, może wjechał pan do wody z rozgrzanymi tarczami" i tym podobne bzdury, których na jakiś kursach nakładli im do tych mądrych głów. Efekt - wymieniłem tarcze na nowe również ATE. Po kilku tysiącach mam to samo. Zezłoszczony dałem je przetoczyć w dobrym warsztacie. 3 tyś. kilometrów spokój i ponownie zaczęło się bicie. Ludzie! Nie kupujcie tarcz hamulcowych w Polsce nawet dobrej marki, bo to jedno, wielkie badziewie. Kupiłem tarcze Bosch w Niemczech i po problemie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.