Skocz do zawartości

e361.8 tds problem z obrotami przy hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam e36 1.8 tds (90km). Zauwazylem ostatnio ze podczas hamowania obroty lekko faluja (500-700 okolo) jak sie zatrzymam wracaja do normy. Co moze byc przyczyna?
Opublikowano
jakie powinny byc obroty w 1.8 tds? mam cos kolo 700, zauwazylem jeszcze ze przy max skreconych kolach i kreceniu na opor obroty spadaja. Ktos cos mi mowil ze moze przeplywka brudna? moze to byc to?
Opublikowano
jakie powinny byc obroty w 1.8 tds? mam cos kolo 700, zauwazylem jeszcze ze przy max skreconych kolach i kreceniu na opor obroty spadaja. Ktos cos mi mowil ze moze przeplywka brudna? moze to byc to?

 

obr,są dobre ,przy kręceniu kołami to normalne ze delikatnie obr,maleją,sprawdź prze pływkę ale z tego co pisałeś to raczej nie to.

Opublikowano

Przepływka w M41? A to Ci dopiero...

 

A na poważnie już - nie masz przepływki w tym silniku. Obroty biegu jałowego dla M41 to ~820. Spadanie obrotów przy max wychylonych kołach to norma - pompa wspomagania stawia większy opór, bo ciśnienie przez nią generowane puszczane jest nie przez magiel, tylko przez zawór. Opadanie obrotów na dohamowaniu np. przy dojeżdżaniu do świateł to objaw min. zbyt niskiej dawki paliwa, może także świadczyć innych tematach związanych generalnie ze zużyciem rozrządu, ale zacząć należy od diagnostyki komputerowej i ewentualnej regulacji dawki - o ile kąt wtrysku jest w miarę stabilny. Sam nie ogarniesz, musisz szukać kogoś kto daje radę przy TDS.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
pracuje w norauto, ale jakos konsulant, podlaczalem auto do kompa, ani jeden blad, wszystko ok. Mam jeszcze pytanie czy to nie moze byc wina sprzegla? za pozno wysprzegla? bo zauwazam koniec sprzegla, czasami jak chce pocisnac to obroty ida w gore a auto jedzie bez zmian. Pytam tu, bo mechaniki u mnie to umia jedynie klocki wymieniac.
Opublikowano
Nie mówiłem o "czytaniu błędów". Mi chodzi o diagnostykę, odczyt i analizę LiveData parametrów silnika. Sprzęgło nie ma nic do tego, jak się ślizga, to pewnie, do wymiany, ale na obroty nie ma wpływu.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
na postoju nie ma, probowalem nic sie nie dzieje. Problem sie dzieje jade, wciskam sprzeglo zaczynam hamowac, to jak obroty spadaja to dwa razy pojda gora dol gora dol (schodzi moze do 650) i sie stabilizuja.
Opublikowano

za wiele to kompem w tym modelu nie sprawdzisz podjedź do kogoś mądrego kto tds-y ogarnia i ci sprawdzi żebyś był z bliska

to bym ci zdiagnozował ,wrzuć może jakiś filmik na youtube,a w jakich okolicznościach to zaczęło się dziać?

Opublikowano
Ognia mam blisko, ale on tds nie bardzo ogarnia neistety. Ostatnio sam to zsauwazylem jakos, nie wiem czy dzialo sie wczesniej czy nie. Nigdy nie mialem takich objawow. Niektorzy mowia ze to pompa wtryskowa sie konczy ale nei wiem czy wierzyc. Nie czuje zeby auto bylo prze to slabsze, czy wiecej palilo. Wszystko w normie oprocz tego spadania obr przy hamowaniu.
Opublikowano (edytowane)
za wiele to kompem w tym modelu nie sprawdzisz podjedź do kogoś mądrego kto tds-y ogarnia i ci sprawdzi żebyś był z bliska

to bym ci zdiagnozował ,wrzuć może jakiś filmik na youtube,a w jakich okolicznościach to zaczęło się dziać?

 

Stary nie obraź się, ale pitolisz jak potłuczony. Jak nie sprawdzisz? Wszystko sprawdzisz, każdy jeden moduł włącznie z DDE. To, że ty o tym nie masz pojęcia to wcale nie oznacza, że nie ma ludzi, którzy się znają. Nie wprowadzaj innych w błąd.

 

Ognia mam blisko, ale on tds nie bardzo ogarnia neistety. Ostatnio sam to zsauwazylem jakos, nie wiem czy dzialo sie wczesniej czy nie. Nigdy nie mialem takich objawow. Niektorzy mowia ze to pompa wtryskowa sie konczy ale nei wiem czy wierzyc. Nie czuje zeby auto bylo prze to slabsze, czy wiecej palilo. Wszystko w normie oprocz tego spadania obr przy hamowaniu.

 

Zamartwianie się i myślenie o problemie jeszcze nigdy nikomu nie przyniosło rozwiązania, tylko siwe włosy co najwyżej.

 

Skąd jesteś dokładnie? Bo tak się składa, że ogarniam TDSy i znam ludzi z różnych miejsc w kraju którzy ogarniają tdsy.

Edytowane przez carl0s

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Obroty powinny spadać równo do mniej więcej 1500, od 1500 do 820 trochę wolniej, ale do 820 i ani ciut mniej. Jeśli spadają niżej - dawka paliwa do regulacji.

ALE NAJPIERW DIAGNOSTYKA, bo tylko to Ci powie, czy warto regulować bo np. rozrząd jest wyciągnięty.

 

Z Gliwic jesteś? Masz oblatanego kolesia w Dąbrowie Górniczej.

Patryk - 660023655. Powołaj się na Carlosa z BMW-DIESEL.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.