Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wujek był - oglądał i nie wie czy była lakierowana - a my ze zdjęć mamy to powiedzieć?? :duh:

Pewnie była i pewnie nie tylko klapa, już kolejny raz mówię Ci, że te auta które wklejasz mają ponad 10lat więc raczej na pewno któreś elementy były lakierowane i to nie absolutnie nie dyskwalifikuje auta.

 

Moje e46 330d jest całe w oryginalnym lakierze - ale co z tego,jak cała prawa strona przerysowana gwoździem, maska z odpryskami a tylny zderzak w kilku miejscach otarty. Mógłbym to lakierować ale przyjdzie później taki klient jak Ty i będzie wybrzydzał, że pół auta lakierowane.

W poprzednich wątkach narzekasz na wgniotki i obtarcia - jak widać nie dogodzi.

Opublikowano

nie nie już zeszedłem na ziemię i uświadomilem sobie,że jak będę wybrzydzał to nic nie kupie... bo każde będzie malowane jak coś..

 

zastanawia mnie jedno tylko czym się różni kolor metalic od SCHWARZ 2 (668)???

Opublikowano
Schwarz 2 to bardzo głęboka czerń i w bazie niema drobinek metalu. Natomiast w metalicu niezależnie w jakim jest kolorze masz drobinki metalu w bazie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
a,że tak spytam który jest lepsze metalic czy ten drugi?

Kwestia gustu. Moja e39 jest w kolorze 668 i mimo 15 lat nadal przyciąga oko.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

eee tam, czarny i tak zaraz się robi szary, widać każdy zaciek, kropki po deszczu, utrzymać w ładnym stanie jest to po prostu ciężko; nie mam specjalnie nabożeństwa do cotygodniowego pucowania auta przez 2-3 h i detailowania w wolnych chwilach, więc radzę sobie tak, że po prostu śmigam często na 3-5 min. na myjnię bezdotykową, żeby chociaż przelecieć dziad wodą zdemineralizowaną

 

najłatwiej chyba srebrny utrzymać w dobrym stanie, w sensie że nie widać kurzu, zacieków itd., no na pewno nie tak, jak na czarnym - po za tym srebrny ma jeszcze jedną zaletę / wadę, zależy od punktu widzenia - ciężko dobrać odcień nowych / zmienanych części, więc jak kupujesz auto, to ładnie widać "ooo, błotniczek widzę, że Pan tu z innego auta ma?"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.