Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie większość klamotów razem nie wyjdzie tak drogo jak się spodziewałem... Nie bawem podzielę się z Wami moja rozpiską...

 

To wszystko chyba będzie mniej problematyczne niż wymiana rozrządu w N47 :d....

 

A zostanie mi przecież wuchta klamotów na sprzedaż - będzie bardzo dobry bilans cos czuję

Opublikowano
Generalnie większość klamotów razem nie wyjdzie tak drogo jak się spodziewałem... Nie bawem podzielę się z Wami moja rozpiską...

 

To wszystko chyba będzie mniej problematyczne niż wymiana rozrządu w N47 :d....

 

A zostanie mi przecież wuchta klamotów na sprzedaż - będzie bardzo dobry bilans cos czuję

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

 

z m57tu2 ? chyba coś ci się pomyliło

Tak pomyliło mu się z silnikiem N57 :lol:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Proponuje wsadzic silnik od 50d, dac kompresor Gpower SKII CS od M3, opony od corvette Z06 i skrzynie od Pagani Huyara, na pewno wytrzyma ;)

:mrgreen: :duh:

 

Jesli dla 335d/330d planujecie na "modyfikacje" wydac wiecej niz 20-30 tys to zastanowcie sie czy nie lepiej sprzedac auto i kupic cos mocniejszego ;)

Opublikowano

Jesli sądzisz ze w 3.0 nie wymienia sie rozrzadu to gratuluje poziomu wiedzy. Większość części jest wspólna z N47

 

z m57tu2 ? chyba coś ci się pomyliło

Tak pomyliło mu się z silnikiem N57 :lol:

Nie pomyliło mi sie. Nie pisałem ze chodzi o M57 lecz zwrócenie uwagi ze problem łańcucha dotyczy wszystkich diesli z rozrządem od strony skrzyni a nie tylko N47.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
To napisz konkretnie że chodzi o silnik N57 a nie wrzucasz do jednego wora wszystkie 3.0d. :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Nie pomyliło mi sie. Nie pisałem ze chodzi o M57 lecz zwrócenie uwagi ze problem łańcucha dotyczy wszystkich diesli z rozrządem od strony skrzyni a nie tylko N47.

Już wątek odnośnie awaryjności diesli jest (chyba sam go nawet założyłeś) i nie ma potrzeby przenosić tej dyskusji na inne tematy. Natomiast cała dyskusja tutaj dotyczy przełożenia gratów z 335d do 330d z silnikiem M57TU2 bo takowy posiada założyciel tego wątku.

Opublikowano

na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy wysokoprężny jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

I jeszcze pytanie czy kalamoty muszą być od 335d , czy coś przypasuje od 535d?

Opublikowano
na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

Tak mi się wydaje, różnica to dwie turbinki i parę innych rzeczy ale goły słupek jest taki sam czyli środek.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
na szczęscie w 3 litrowych dislach ten lańcuch jest dość dobry... a usterki sporadyczne/w normie... mogą wynikac np z zaniedbań wymian oleju, albo błędu materiału który oczywiście ma prawo się zdarzyć...

 

A wracając do temuatu, to silnik 3 litrowy wysokoprężny jest identyczny w środku jak ten bi turbo?

I jeszcze pytanie czy kalamoty muszą być od 335d , czy coś przypasuje od 535d?

Łańcuch górny w N57 jest dokładnie ten sam co w N47 i usterki zdarzają sie tak samo często bo nie ma żadnego powodu by było inaczej, także w serii 7. Nie licząc faktu ze N57 jest o wiele mniej wyprodukowanych i malo o tym słychać

 

A w kwestii rozbudowy zalecam daleko idąca ostrożność bo te silniki tylko pozornie są takie same. Ilośc zmian w budowie i osprzecie jest ogromna.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.