Skocz do zawartości

2.5 TDS CIĘŻKO PALI I GAŚNIE W CZASIE JAZDY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM :wink:

 

Mam taki problem z BMW 525 TDS 2000 rok. Po zregenerowaniu pompy mam problemy z odpalaniem zimnego silnika jak i ciepłego a także gaśnie dojeżdzając np. do swiateł, naciskam na sprzęgło i gaśnie silnik i znów muszę krecic sporo zeby odpalił. Koledzy doradzcie mi cóż tam może z nim być nie tak ??? :cry:

Opublikowano
Z tym gaśnięciem przy dojeżdżaniu do świateł, ciężkim zapaleniem z powrotem itd. stawiał bym na czujnik wału korbowego, ale na zimnym paliłby dobrze :roll: Podjedź na komputer i napisz jakie błędy. Szybciej wtedy będzie Ci można pomóc. Pzdr.
Opublikowano
ja bym obstawiał pompkę paliwa w zbiorniku - zerknij na bmw-diesel.pl/forum - skarbnica wiedzy!

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Opublikowano
Byłem już na kompie i tylko jakiś błąd wyskakuje to że przepływomierz powietrza nie działa jak potrzeba. Ale też powiedziano mi że i bez tego przepływomierza powinien palić elegancko, coś dziwne własnie :| . Autko jak już jadę moc mu powróciła jak dawniej, lecz te nowe problemy mam teraz :( Dobrze jak bym wiedział co jest konkretnie bo już 2 tyś ponad wydałem na regeneracje pompy a nie chcę więcej w błoto wrzucić :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj robiłem swoje M47N w e46, a obaw miałem podobny, nie chce palić, wcześniej lubiła zgasnąć, a po wyłączeniu zapłonu słychać bulgotanie w baku.

Zaglądnąłem do baku, i wyszło że smok pompy paliwa był cały zawalony jakimś czarnym lepkim syfem, a sama pompa była na padnięciu.

Czyszczenie baku, reanimacja pompy, nowy filtr i paliwko, i problemu nie ma, pali, jeździ, nie gaśnie.

Zaglądnij do siebie, i zobacz co się w baku dzieje.

Ja na początku też nie brałem pod uwagę pompy, bo teoretycznie chodziła (było ją słychać), no ale jak widać z podawaniem paliwa był problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, zdejmujesz siedzisko, i masz pod spodem 2 rewizy do baku, jedna na prawą komorę, druga na lewą.

Pompy szukaj w prawej.

Opublikowano
znalazłem odkręciłem tą klapę na trzy śrubki i jedynie wtyczkę od zasilania pompki odpiąłem ale dalej co mam zrobić bo coś tu nie idzie, ten plastik żółty jak go zdjąć żeby nie zepsuć?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie kojarzę żadnego żółtego plastiku.

Musisz odkręcić taki metalowy pierścień, ja odklepałem go młoteczkiem i śrubokrętem, potem zdejmujesz go, i wyciągasz dekiel z pływakiem.

Będzie też jeden wąż, i przewody do pompki.

Wyjmujesz ile się da, ale uważaj żeby pływaka nie pogiąć, bo będzie wskaźnik paliwa oszukiwał.

Potem wsadzasz rękę do baku, i odbezpieczasz pompkę, musisz takie 2 plastikowe zatrzaski ścisnąć, i pompka ma wyjść do góry.

Potem latarka i poświeć do środka, i ogarnij czy jest syf, jak wygląda smok pompki.

Pompkę możesz sprawdzić czy żyje.

Zerknij sobie jak to wygląda w 3.0d, powinno być podobnie.

viewtopic.php?f=72&t=193392

Opublikowano
wlasnie chodzi mi o ten dekiel u mnie jest on żólty co jest wtyczka podpieta i wąż i zaślepione do webasta. To o ten pierscien mi chodziło jak go zdjać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

On ma takie ząbki dookoła, więc przystawiasz śrubokręt za któryś, i albo energicznie ręką klepnąć, albo młoteczkiem.

U mnie dopiero oklepanie młotkiem pomogło.

Wcześniej polecam ci odkurzyć tek dekielek z góry i dookoła, żeby ci więcej syfu nie naleciało do środka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.