Skocz do zawartości

E39 Wstępna diagnoza silnika 2.0 b


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawa ma się tak iż planuję zakup bmw.

Znalazłem jedno nie daleko pojechałem i co...

Auto stoi od jakiś kilku miesięcy w miejscu, odpaliłem - zapalił na dotyk, przez pierwszą chwilkę silnik pracował nierówno ale po krótkim czasie zaczął cykać jak zegareczek.

Po jeździe próbnej i daniu mu kilka razy praca silnika się zmieniła, pracuje dalej równo ale pojawiły się wibracje których wcześniej nie było. Zastanawiam się skąd mogły się wziąć jak po odpaleniu i przy gazowaniu go nie pojawiły się ... co może być nie tak ???? i czy to może być coś poważnego

 

http://img12.imageshack.us/img12/3354/y0g2.jpg

Opublikowano

Może być zapchana odma może być niesprawna przepływka, uwalony zawór, stare świece, przebicie na cewkach. Cykanie może być spowodowane zużytym vanosem albo łańcuchem, kołami pasowymi, pompami wody, wspomagania czy łożysk alternatora i wogóle całego osprzętu albo też zużyte popychacze zaworowe.

 

Jest multum rzeczy i bez podpięcia pod kompa tych wibracji nie sprawdzisz, a dziwne dźwięki trzeba samemu zdiagnozować bo jak widzisz może być masa przyczyn

Opublikowano

... przez pierwszą chwilkę silnik pracował nierówno ale po krótkim czasie zaczął cykać jak zegareczek.

Mi się wydaje że koledze chodziło o to że chodzi elegancko.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
zgadza się silnik pracował idealnie, cicho, równo, stabilnie bez żadnych przygaśnięć....a później wszystko było tak samo ale zaczął się telepać////
Opublikowano

Możesz bardziej to opisać ?

Drżał tylko silnik, czy drgania przenosiły się na budę ?

PS. W jakim celu wyprowadzony jest jakiś kabelek ( + ) na kolektorze ssącym ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

drgania przenosiły się na budę, to nie kabelek tylko obejma żeby nie zgubić zatyczki od +

może się przytkał czymś...

Opublikowano

Więc albo poduszki silnika albo jedna z droższych rzeczy do wymiany- dwumas. Niestety na odległość nic ci więcej nie doradzę. Następnym razem na oględziny zabierz ze sobą kogoś kumatego w bmw, lub podjedz do jakiegoś polecanego warsztatu na sprawdzenie auta.

Czy mi się wydaje, czy to auto to wersja bez klimy ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.