Skocz do zawartości

Prośba o rady - kupno BMW E36 320 Coupe.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich serdecznie, zamierzam zakupić w najbliższym czasie BMW E36 320 Coupe (rocznik między 1995-1999). Do tej pory jeździłem BMW E36 316 i i byłem bardzo zadowolony, szczególnie z silnika M43 na łańcuchu, który nie wymagał praktycznie żadnych napraw, świetnie się sprawował w sekwencyjnej instalacji gazowej. Moglibyście doradzić jak to jest w przypadku BMW 320 Coupe? Jakie są jego główne bolączki mechaniczne jeżeli takowe posiada, słabe punkty, jakie spalanie, jaki komfort jazdy, na co zwracać największą uwagę w czasie kupna, jakie są wersje silnika dla 320 coupe, jak sprawuje się skrzynia biegów, jak zawieszenie, jakie są najczęstsze miejsca korozji?, jakie macie o tym modelu opinie od znajomych Z góry dziękuję za wszystkie rady, wskazówki i pozdrawiam wszystkich miłośników marki BMW:)
Opublikowano
Toż to te same bmw. Tylko silnik inny. R6 brzmi cudownie. A uwage zwroc na kielichy, czy silnik rowno pracuje no i czy nie strzela.
Opublikowano
A te silniki w BMW e36 320 Coupe to też są z bezobsługowym rozrządem tak jak w silniku M43 (na łańcuchu)? Dzięki za pierwszą wskazówkę, porządnie sprawdzę kielichy:)
Opublikowano
tak te silniki też są na łańcuchu ale nie mówił bym o nim bezobsługowym bo jak przyjdzie czas to i taki razrząd trzeba robić, co du uwag to trzeba nasłuchiwać czy vanos nie wydaje żadnych dziwnych odgłosów poza tym słuchaj czy silnik nie klekocze czy równo pracuje, ogólnie dobre silniki na zeliwnym bloku (m50) ale 2.0 jak na 150km bardzo dużo pali za to dźwięk ma hmm no bez emocji mówiąc bardzo ładny :) co do reszty kosztów utrzymania to wiadomo 6 świec a nie 4 czy 6 przewodów 6 wtryskiwaczy w razie wymiany masz większe koszty ale coś za coś
Opublikowano
Dzięki Wenek:) A ile pali taki 2.0 silnik (150 koni)? Na stronach auto centrum i w necie doszukałem się że spalanie przy umiarkowanej jeździe to około 10-12 litrów na 100 km. Zgodziłbyś się z tym czy to spalanie jest zdecydowanie większe?
Opublikowano

pipcenie, moje 320i wciąga udokumentowane średnie 8.8l/100km, a nogi nie mam specjalnie lekkiej.

 

z tego co zdążyłem się zorientować w E36 coupe - bolączki blacharskie to progi w miejscach na podparcie podnośnikiem i ranty tylnych nadkoli. Mechanicznie warto zwrócić uwagę na dziwne odgłosy silnika, skrzyni biegów i dyfra, bo coupe zazwyczaj miały cięższe życie niż pozostałe odmiany :/

Opublikowano
A i jeszcze jedno pytanko - czy zderzak pakietu M3 oraz światła Angel Eyes z E36 316i w nadwoziu sedan/limuzyna da się przełożyć do E36 320 w nadwoziu Coupe czy różnice w karoserii są już tak istotne że nie da rady tego zrobić?
Opublikowano

Ogólnie wiadomo że R6 lubi olej :)

Jeżeli chces zsie przekonać czy zjada go w ilości masakrycznej, weź auto na jazde próbną, i w pewnym momencie puść gaz i niech troche zwolni. Jak dodasz znowu a za autem chmura to głowica do roboty :) Uszczelniacze zaworowe lubią troszke puszczać :) Ja sie tak zrobiłem niestety -.-

Z BMW jest jak z seksem.. Po co latać na ręcznym jak można dać w pi*de ^^

http://images75.fotosik.pl/883/2efac5199f97deb3med.jpg


http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=202893

Moja mała :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.