Skocz do zawartości

e46 318i problem z silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od pewnego czasu zaczęły się problemy wskazujące na nieprawidłowe działanie czujnika impulsów wałka rozrządu (problemy z odpalaniem na ciepłym motorze, szarpanie w czasie jazdy i dziwne cykanie jakby przekaźników z okolicy schowka pasażera). Pojechałem na komputer i wykazało błędy właśnie tego czujnika jak i czujnika wału. Po wykasowaniu wrócił jedynie błąd czujnika wałka rozrządu. Założyłem nowy ori, błąd został skasowany no ale niestety lipa. Auto po przejechaniu około 30 km zaczęło potwornie się dławić/szarpać, w czasie jazdy słychać właśnie to dziwne cykanie, obroty skaczą - właściwie to obrotomierz żyje swoim życiem. No i gaśnie Panowie - gaśnie już coraz częściej do tego stopnia, ze ledwo do domu dojechałem, no i oczywiście wciąż nie odpala na ciepłym, chociaż i na zimnym ma z tym coraz większe problemy. Zawsze kiedy zaczyna szarpać to przed samym szarpaniem słychać to cykanie z okolic schowka - wtedy już wiem ze trzeba szykować się na gaśnięcie :-( Kiedy motor już zgaśnie to można zauważyć, że usilnie coś "kombinuje" jakby z wtryskiwaczami. Pod tą osłoną w okolicach przepustnicy coś jakby się otwierało i zamykało - wyraźnie słychać pracę, co jakieś 10 - 20 sekund.

Jakieś sugestie? Na kompie pokazał jeszcze błąd sondy - może być ona przyczyną takiego wariactwa?

 

BMW e46 318i 1999

 

Pozdrawiam

Opublikowano
u mnie jak padła sonda to samochód szarpał na wyższych obrotach ale nie było żadnych dźwięków, szarpanie przypominało dławienie nowa sonda boscha 261zł :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.