Skocz do zawartości

Problem z kasowaniem kontrolek serwisowych i inspekcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Sprawa jak w tytule, a konkretnie: zrobilem tak na wylaczonym zaplonie zwarlem mase z pinem serwisowym (gniazdo diagnostyczne) i wlaczylem zaplon, czekalem, czekalem i nic. :shock:

Wiec zgodnie z inna szkola, Najpierw wlaczylem zaplon, potem zwarlem, czekalem, czekalem i nic. :shock:

Nie wiem jak sie z tym uporac, PoMoCy!!!

Z gory dzieki za pomoc.

Opublikowano
Proponuje założyć jeszcze jeden wątek :twisted:

 

Nowemu raz wybaczę te CZTERY wątki na jeden temat :duh: :duh:

Ale następnym razem - danon_d - dostaniesz ostrzeżenie :twisted:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Proponuje założyć jeszcze jeden wątek :twisted:

 

Nowemu raz wybaczę te CZTERY wątki na jeden temat :duh: :duh:

Ale następnym razem - danon_d - dostaniesz ostrzeżenie :twisted:

 

Wybaczcie kolego ta pomylke "MlOdEmU", obiecuje poprawe :cool2: , a jesli chodzi o moj temat to ciezko sie czegos doszukac w archiwach forum :)

Opublikowano

Udalo sie.

Zamknelem drzwi, wyczyscilem 7 pin, wloczylem zaplon, zwarlem 7 z masa odczekalem i sie udalo. Tak naprawde nie wiem co bylo przyczyna wczesniejszych niepowodzen... Otwarte drzwi kierowcy, czy niedokladnie wyczyszczony pin?? Dwoch mechaniorow nie moglo sie z tym uporac :lol:

ZAMYKAM TEMAT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.