Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. dzisiaj jestem po wymianie uszczelki pod klawiaturą ponieważ miałem wyciek oleju przy zagrzanym silniku kapało na katalizator i wydobywał się dym z pod maski. Wszystko fajnie wymienione przejechałem 30 km ostro i patrze a tu jeszcze kapie płyn chłodniczy na katalizator gdzieś z góry nad turbiną z tyłu. kto wie czy jest tam może jakiś wąż lub rura która może być uszkodzona? teraz mam wszystko złożone i nie bardzo mogę zaglądnąć skąd to kapie. Dym dostaje się nawet przez nawiew do auta.

 

Jeśli ktoś miał podobny przypadek że płyn kapał na katalizator i pojawiał się biały dym z pod maski proszę o pomoc.

Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
Witam. dzisiaj jestem po wymianie uszczelki pod klawiaturą ponieważ miałem wyciek oleju przy zagrzanym silniku kapało na katalizator i wydobywał się dym z pod maski. Wszystko fajnie wymienione przejechałem 30 km ostro i patrze a tu jeszcze kapie płyn chłodniczy na katalizator gdzieś z góry nad turbiną z tyłu. kto wie czy jest tam może jakiś wąż lub rura która może być uszkodzona? teraz mam wszystko złożone i nie bardzo mogę zaglądnąć skąd to kapie. Dym dostaje się nawet przez nawiew do auta.

 

Jeśli ktoś miał podobny przypadek że płyn kapał na katalizator i pojawiał się biały dym z pod maski proszę o pomoc.

 

Możliwe że to może też cieknąć przez króciec pod kolektorem ssącym ale możliwe ze kapanie byłoby widoczne od strony turbiny ?

Pozdrawiam Kuba:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.