Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim. Słuchajcie koledzy niedawno zaczęło mi trząść silnikiem jak się rozgrzeje na tyle, że rzuca mną w kabinie, wygląda to jak bicie czegoś :shock: . Rzuca tak, że d.upa regularnie dla kierowcy i pasażera podskakuje. Nie jest to stałe bo czasem się uspokaja, a czasem nasila. Ogólnie to jak niektórzy pamiętają miałem problem z falującymi obrotami silnika, ale po odpięciu wtyczki od czujnika ciśnienia na listwie obroty się te uspokajały i jak któregoś razu trzęsło budą to sobie to odpiąłem i silnik chodził równo i dalej trzęsło. I teraz sprawa kluczowa - na wakacjach wymieniałem tfuuu regenerowałem komplet sprzęgła z dwumasą w polecanej firmie no i jak do tej pory wsio było ok. i czy możliwe, że to dwumasa po regeneracji już siada? Nawet przed jej naprawą nie miałem takich objawów. Bo kurde z drugiej strony to jaki wpływ na jej działanie ma rozgrzanie się silnika? I czy wogóle taki kawał blachy w tamtym miejscu się nagrzewa? Ogólnie sprzęgło działa ok i na trzęsienie nie ma wpływu wciśnięte sprzęgło i przy jego wciskaniu/puszczaniu nic nie stuka/puka. :? Widział kto co takiego? :think:

 

Ogólnie pod maską to nie widać żeby jakoś tragicznie silnik latał ale wyraźnie to czuć jak się siedzi w środku. Kurde nie chce mi się znowu rozkręcać tego całego bajzlu i uziemiać auta na tydzień żeby wysyłać na gwarancje :?

 

PS. Czytałem też, że jednemu pomogło uszczelnienie dolotu bo też miał obroty ok, a silnikiem trzęsło i po wymianie uszczelek ok. ale rozchodziło się o silnik benzynowy Ja u siebie zdejmowałem kolektor ze 3 - 4 razy w poszukiwaniu falujących obrotów i ani razu nie wymieniałem przy tym uszczelek no i tutaj już jest element, który wyraźnie się nagrzewa. Czy to może mieć jakiś wpływ?

Opublikowano

Też tak miałem przed wymianą dwumasy , ale zapytaj jakiegoś ogarniętego mechanika . Ja miałem dwumas na zapasie więc zaryzykowałem i trafiłem, -

o regeneracjach słyszałem różne opinie

Opublikowano

nie sadze zeby to byla dwumasa...

a na zimnym masz ok czy tez nie? opisz te trzesienie, jest tylko na wolnych obrotach czy podczas jazdy tez? korekcje wtryskow sprawdzales moze?

"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano

Właśnie kurde problem jest tylko na rozgrzanym i to prawie dopiero jak dochodzi do 90st i na wolnych obrotach, podczas jazdy żadnych problemów czy też przy zmianie biegów.... @mluki korekcje to praktycznie regularnie sprawdzam bo INPA pod ręką jest. Ogólnie to jest jak pisałem, że zdejmowałem kolektor kilka razy i nie zmieniałem nigdy uszczelek, a w dodatku raz jak odkręcałem tą blaszke co jest mocowana na śrubach kolektora i podtrzymuje osłone tą szarą co jest na niej znaczek bmw (widać na filmiku) to ta dla blaszka odskoczyła mi i uszkodziła izolację (aż do miedzi) jednego z przewodów wtrysku nr. 6, ale odrazu to zaizolowałem i korekcje sie nie zmieniły więc przerwy w obwodzie nie ma.

 

Ogólnie to znalazłem filmik, na którym silnik drży podobnie do mego

 

 

Z tym że tutaj wyraźnie jest napisane, że to wtrysk.

Opublikowano
no tu widac ze nie chodzi na wszystkich. Twoja podobnie pracuje? uszczelki kolektora nie maja nic do rownomiernosci pracy. przeciez bez kolektora mozna spokojnie odpalac i chodzic powinna jak zegarek. jestem ciekawy tych korekt :) ponizej 1 na wszystkich garach?
"Jeżeli nie potrafisz czegoś prosto wyjaśnić - to znaczy, że niewystarczająco to rozumiesz"
Opublikowano
Tak, hmmm... raczej tak hehehe ...a tak naprawde teraz nie pamiętam ale były ok :roll: Jutro sprawdze na świeżo bo jestem poza domem (studia) i dam znać. PZDR
Opublikowano
U mnie przy padnietym wtrysku tez trzeslo jak diabli. Wibracje pojawialy sie tylko po rozgrzaniu silnika najczesciej na wolnych obrotach, zwlaszcza po ostrzejszej jezdzie. Raz nawet wywalilo blad ukladu wtryskowego na BC. Jesli jezdzilem bardzo spokojnie bywalo tak ze wibracje sie nie pojawialy wcale. Kopcenia zadnego nie zaobserwowalem natomiast.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.