Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dziś po podjechaniu na diagnostyke okazało się że moje amortyzatory nadają się na śmietnik ! ;( Z przodu mam po około 30 % a z tyłu 40 % z lewej a z prawej 4 % !

A więc przyszedł czas na wymiane zawiasu ;< Z przodu jaki z tyłu mam sprężyny H&R ( -45 / -15 ) więc nie mam zamiaru ich zmieniać, bardzo dobrze mi się na nich jeździ

Amorki jednak muszę wymienić, co byście w moim przypadku proponowali ? zwykła seria ? czy może jednak coś o sportowym zacięciu ? Jakieś propozycje ?

Osobiście bardzo mocno sie zastanawiam na propozycją amortyzatorów Supersport, znajomy ma wydech tej że firmy i jest świetnie wykonany tak samo świetnie "gra" ;)

Co o tym sądzicie ? : http://allegro.pl/amortyzatory-sportowe-bmw-e39-touring-supersport-i3515683233.html

Czekam na opinie i propozycje ;)

Pozdrawiam Blacharzy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tani ten komplecik, jak na "sportowe".

A może napisz czego oczekujesz od nowych amortyzatorów?

Bo jak chcesz mieć samą glebę, to chyba lepiej wsadzić bilsteina, albo sachsa, (standardowe, seria) i mieć spokój, a nie kombinować z takimi wynalazkami?

Opublikowano

Standarowe amorki boje się że zostana strasznie szybko dojechane przez te sprężyny ( obniżony skok tłoku )

Czego oczekuje ? Żeby auto prowadziło się wzorowo, nie było betonem ( dlatego też nie zdecydowałem się na gwint ) ale co również dla Mnie jest ważne, żeby wytrzymało nasze polskie gziury i nie padło po roku czasu ;<

Pozdrawiam Blacharzy.
Opublikowano

Cześć

Ja od siebie polecam Sachs Advantage, u mnie współpracują ze springami Eibach.. Auto jedzie jak po szynach, ale mimo to dalej jest komfortowe, no i z takim obniżeniem jak masz to dla nich super, bo są do delikatnego obniżenia.

Pzdr

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Dla potomnych mogę powiedzieć że poszedł zestaw amorków FK i autko naprawdę dobrze się prowadziło chodź cena ich nie była z byt wysoka. Jedyne negatyw to to że trzeba sprowadzać z Niemiec.

Niestety autko sprzedane więc nie mogę powiedzieć jak to teraz wygląda.

Pozdrawiam Blacharzy.
Opublikowano
ja mam u siebie z przodu H&R -40mm,jezdze na seryjnych amorach od jesieni 2013 i nic sie nie dzieje,po drugie do takiego obnizenia to mozna jezdzic na serii,to nie -70mm żeby zaraz wkladac sportowy zawias

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
ja mam u siebie z przodu H&R -40mm,jezdze na seryjnych amorach od jesieni 2013 i nic sie nie dzieje,po drugie do takiego obnizenia to mozna jezdzic na serii,to nie -70mm żeby zaraz wkladac sportowy zawias

Kolego jeździć można, ale auto siedzi Ci teraz niżej amorki mają inny zakres pracy i na pewno skończą się o wiele szybciej niż by to było na seryjnych sprężynach.

Pozdrawiam Blacharzy.
Opublikowano

Nim coś wymienisz, to proponuję zmniejszyć ciśnienie do 2,2 i pojechać na inny test amorków. Możesz się zdziwić jak różne są wyniki.

Testy amorów w stacjach diagnostycznych już nie są obowiązkowe, bo wykazywały głównie błędy. Wystarczy, że dasz fabrycznie zalecane ciśnienie (ok 3bar) i o połowę "spadnie" wydajność amortyzatorów. Nie mówię oczywiście, że Twoje są w super stanie, ale pamiętaj, że tłumienie wynika nie tylko z amorów, ale w znacznej mierze z:

- wysokości opon,

- ciśnienia w oponach,

- jakości i zużycia elementów gumowych zawieszenia.

Możliwe, że wymienisz amory, a niewiele się poprawi. Same elementy gumowe bardzo dużo tłumią.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.