Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E 9 ?

 

A gdzieżbym śmiał :modlitwa: :!:

 

Do E9 nie ma nawet sensu podchodzić bez 30-40 tys. PLN. A na profesjonalną renowację, to będzie za mało. Mam w puli 21-23 tys. PLN, więc ciut za mało nawet jak na zadowalającą / dobrą E24 (+ inwestycyjki).

 

Na oku mam benzynową E28 (podobno) wyjątkowo rzadko spotykanego doskonałego stanu i urody.

 

Wiem, to nie to, co E24, ale przy niej mialbym o wiele wyższy komfort psychiczny -> dużo mniejsze ryzyko finansowe całej akcji w dłuższym okresie :twisted2: :twisted2: :twisted2:

 

Przy tej E28 moja pula na ewentualne naprawy i renowacje stanowiłaby 150 % dość zaporowej ceny zakupu. A tenże egzemplarz (podobno) niczego do szczęścia nie potrzebuje. :wink: Tylko rozsądnego, szanującego właściciela.

 

Piszę "podobno", bo oględziny dopiero przede mną.

 

Z dwojga dobrego, wolałbym spokojnie i bez kompromisów serwisowych zadbać o wybitnie piękny egzemplarz E28, niż panicznie szukać kasy za kilka-kilkanaście miesięcy, na wiecznie chromającą E24. A taki scenariusz też muszę brać pod uwagę... :duh:

 

Dla mnie nie byłoby nic bardziej bolesnego, niż konieczność puszczenia takiego samochodu jak Szóstka, pierwszemu klientowi, który się nawinie (gdybym znalazł się w sytuacji głębokiego "zaszczucia finansowego").

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z dwojga dobrego, wolałbym spokojnie i bez kompromisów serwisowych zadbać o wybitnie piękny egzemplarz E28, niż panicznie szukać kasy za kilka-kilkanaście miesięcy, na wiecznie chromającą E24. A taki scenariusz też muszę brać pod uwagę...

 

rapid fiu, fiu... czapki z glow panowie :cool2: podzielam takie podejscie do zycia :mrgreen: moze jeszcze wolny jestes :?: :wink:

 

a tak na powaznie, to pare razy podchodzilam do E9.. ale hmmm chociaz autko ma klase, jest piekne w swojej formie, to nie podbilo tak mojego serca jak Rekin :8) Moze dlatego ze jednak E24 jest autem ktore bez problemu mozna "uzywac" i to nie tylko na niedzielne przejazdzki do knajpy :wink:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

taaa e28 jest baardzo fajne auto i jezeli jest naprawde ladne auto to warto je wziasc przeciez tez jest ladne??

ja kocham e28 :D i do e28 jest latwiej z czesciami i wogole

moj tatus niedawno zakupil naparwde ladne e28 i jest baaardzo zadowolony. moj tata tez kocha te klasyki ktore baardzo czesto sa niedoceniane..... i gina gdzies na szrocie :cry2:

 

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=24220&sid=a7f8ffbdbbdfb7ea3e17b872c1e02949

moje modele
Opublikowano
moze jeszcze wolny jestes :?: :wink:

 

Jestem :!: JESTEM :!: :!: :mrgreen: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :twisted2: :wink:

 

Moze dlatego ze jednak E24 jest autem ktore bez problemu mozna "uzywac" i to nie tylko na niedzielne przejazdzki do knajpy :wink:

 

U mnie klasyczne BMW będzie mieć rolę domowego Gran Turismo, ale z wieloma zastrzeżeniami pro BMW bono m.in.:

- nie namaczać,

- urlopować na okres zimowy,

- przez Wrocław przewozić na lawecie :roll: hihihihihihi..... :wink: :wink: :wink:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Jestem :!: JESTEM :!: :!:

 

kurna, ja niestety nie... hmmm ale mam duze serce :8) :wink:

 

ja juz za Lesznem zawracam

 

oj juz nie przesadzajcie, ostatnio przez Wrocek przejechalam bez wiekszych niespodzianek :mrgreen: oczywiscie trzeba jezdzic na paluszkach ale da rade :twisted: A i tak najwazniejsze zeby A4 zrobili do konca w calosci... ale bedzie jazda :cool2:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wolałbym spokojnie i bez kompromisów serwisowych zadbać o wybitnie piękny egzemplarz E28

 

No i biorę E28, a konkretnie ten egzemplarz:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1011233

Princess Stephanie of Monaco :mrgreen: :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

baaaardzo fajnie ze bierzesz e28 szczegolnie w takim stanie:D

ja jestem w trakcie namawiania tate na zapisanie sie do klubu wiec moze na nastepnym zlocie nasza e28 stanie kolo twojej :8)

bo na osatnim zlocie Bartek mowil ze byla tylko jego 528i i 535i :(

moje modele
Opublikowano

No i biorę E28.....

 

No i nasz Radziu zakończył dłłłłłuuuuuuggggggggąąąąąąąąąąąąąąą tułaczke :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :cool2: :cool2: :clap: :clap: :clap:

Opublikowano
Znając (odrobinę) wybierającego to musiał być najlepszy wybór :)

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Opublikowano

rapid wow :mrgreen: no to przy Stephanie jestem bez szans :mad2:

 

szerokiej i plaskiej zycze :cool2:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

wow auto z historią i do tego w takim wspaniałym stanie - myśle że warte tych pieniędzy.

czasami warto poczekać i kupic prawdziwą perełkę. :8)

525i 1991r. Islandgrün met.

525tds 1993r. Oxfordgrün met.

635 CSi/A 1981r. Zypresengrün met.

zielono mi .... 8)

Opublikowano
Model tzw. CS/2 czyli trzeciej i ostatniej generacji, mechanicznie i w detalach zblizony do E34/E32, ten ostatnii face lifting jest dosc kontrowersyjny wsrod wielbicieli modelu. Tego dokladnie egzemplarza nie znam.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Dixi autko optycznie jest cacy, nie mowiac o srodku cool :8) Tylko ze ja zawsze mowie, na zdjeciach zawsze lepiej wyglada. Poprostu trzeba jechac i zobaczyc, nie ma co spekulowac.

Ale autko jest okejos, jezeli jest tak jak pisze tz ksiazka serwisowa, jeden wlasciciel itp to i cena jest tez do przyjecia.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

to jedzie jedzie ogladnac w najblizszym czasie chyba z moim tata

na co warto zwrocic szczegolna uwage nie liczac podzespolow mechanicznych??

chodzi mi o blacharke?

moje modele
Opublikowano

W tym modelu skonczyla sie walka z korozja blotnikow ktore sa cynkowane, ale ze rdza idzie od dolu do gory, to w tych modelach jest na porzadku dziennym ze z wierzchu wygladaja bardzo dobrze a pod spodem sa dziury ktorych nikt nie zauwazyl. Ale i tak 6-tki od 1987 roku dzieki fabrycznej konserwacji sa dzisiaj najlepiej utrzymanymi modelami.

Ale sprawdzac trzeba wszystko :wink:

 

aha, co jeszcze... jezeli to jest "prawdziwy" szwajcar to bedzie mial 200 psow a nie 211

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

Witam.

To ja jestem osobą, która sprzedaje auto o którym jest mowa. W briefie szwajcarskim ma wpisaną moc 155KW czyli 211PS.

Jeżeli są jakieś pytania dotyczące auta z przyjemnością na nie odpowiem.

Opublikowano
Zgadza sie, tam jest juz silnik M30 ostatniej generacji z E32 i on byl juz tylko w 211 konnej wersji z tego co wiem.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Tak ale nie prawdziwy szwajcar :arrow: w Szwajcarii byly inne wymagania odnoscnie parametrow spalania i katalizatory byly inaczej skonstruowane. Normalnie w CS/2 bylo 220 ps bez kata, 211 ps z katem i szwajcarskie 200 ps z katem.

Ale to znaczy ze ktos sobie specjalnie w Deutschlandzie zamowil zeby miec 211 psow. Bardzo duzo Szwajcarow tak robilo, bo wiekszosc aut w tamtych czasach mialo mniej psow ktore wychodzily z dopasowania do parametrow spalania AU.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano

Do tych wszystkich informacji trzeba dodać kilka dodatkowych. A mianowicie w srodku auto obszyte jest skórą i jest to wersja Highline a konkretnie Halfline a wiec wszystko w skórze oprócz deski i winyli pod szybami. Poza tym auto z załozenia miało mieć full luksus i kosztować fortunę. Z tego co mi wiadomo w europie albo nie były dostępne albo było bardzo mało wersji Highline. Jedynie w uk jest ich troche. W stanach dostępne były w z oznaczeniem L6. Tak czy owak jest to wyjątkowe auto moim zdaniem. Obserwując aukcje w stanach takie auta sprzedają się po 5-6tyś dolarów bez problemu. Dodatkowo jest to wersja shadowline czyli chromy zostały pomalowane na czarno. Moim skromnym zdaniem, pomimo kontrowersji jakie wzbudzają plastikowe zderzaki, jest to piękne auto, z jednym z najładniejszych wnętrz, a cena jest bardzo dobra zwarzywszy ze monitorując aukcje na wszystich ebayach w europie od ponad roku tylko raz w szwajcarii spotkałem taką szóstkę, i było to dość dawno temu.

 

Reasumując, zakładając że jest tak jak wygląda, trzeba brać :)

 

Pozdrawiam

radosc

BMW 2800 csa 70 Nachtblau

BMW 628CSi 85 Karminrot

BMW 635CSiA 89 Shadowline Highline Motorsport

[ Currently: Motorsport na tapecie ]

[ WSZYSTKIE CZĘŚĆI DO E24 = tel 510635633 ]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.